Черновецький витратив на вибори менше, ніж Кличко

Середа, 26 квітня 2006, 12:40

Виборчий фонд нинішнього мера Києва Леоніда Черновецького становив 407 856 гривень, кандидата в мери Віталія Кличка - 500 000 гривень і екс-мера Олександра Омельченка - 533 620 гривень.

Про це сказано у звітах про надходження й використання коштів виборчих фондів кандидатів у мери Києва, тексти яких мають Українські Новини.

У Кличка й Черновецького виборчі фонди були сформовані з їхніх власних грошей, в Омельченка - з добровільних внесків фізичних осіб.

Найбільші витрати на виготовлення передвиборної агітації в Черновецького - 230,7 тис. гривень, у тому числі 225,9 тис. на друковані матеріали, 4,7 тис. - на сувеніри й канцтовари.

Витрати Кличка на виготовлення передвиборної агітації становили 67,1 тис. гривень, Омельченка - 88,5 тис. гривень.

Разом з тим, Черновецький з усіх лідерів на цих виборах найменше витратив на роботу із засобами масової інформації - 22,69 тис. гривень; ці гроші він спрямував на публікації агітматеріалів у друкованих ЗМІ.

Екс-мерові робота зі ЗМІ обійшлася в 308,2 тис. гривень, у тому числі: оплата ефірного часу на телебаченні - 218,6 тис. гривень, публікації в друкованих ЗМІ - 89,6 тис. гривень.

Кличко витратив на роботу зі ЗМІ 132 тис. гривень: 74,8 тис. - оплата ефіру на телебаченні, 57,2 тис. - на радіо.

Омельченко - єдиний із всіх кандидатів, хто оплачував оренду приміщень для зустрічей з виборцями, ця сума склала 5,6 тис. гривень.

За витратами на виготовлення й оренду рекламних щитів лідер серед 3-х кандидатів - Кличко, його витрати за цією статтею - 300,8 тис. гривень.

Черновецький витратив на рекламні щити 152,2 тис. гривень, Омельченко - 92,6 тис. гривень.

До завершення виборної кампанії на рахунку фонду Омельченка залишилося 1,16 тис. гривень, у Черновецького 64 копійки.

Кличко витратив кошти свого виборчого фонду повністю.

Українські новини

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування