Черновецький витратив на вибори менше, ніж Кличко
Виборчий фонд нинішнього мера Києва Леоніда Черновецького становив 407 856 гривень, кандидата в мери Віталія Кличка - 500 000 гривень і екс-мера Олександра Омельченка - 533 620 гривень.
Про це сказано у звітах про надходження й використання коштів виборчих фондів кандидатів у мери Києва, тексти яких мають Українські Новини.
У Кличка й Черновецького виборчі фонди були сформовані з їхніх власних грошей, в Омельченка - з добровільних внесків фізичних осіб.
Найбільші витрати на виготовлення передвиборної агітації в Черновецького - 230,7 тис. гривень, у тому числі 225,9 тис. на друковані матеріали, 4,7 тис. - на сувеніри й канцтовари.
Витрати Кличка на виготовлення передвиборної агітації становили 67,1 тис. гривень, Омельченка - 88,5 тис. гривень.
Разом з тим, Черновецький з усіх лідерів на цих виборах найменше витратив на роботу із засобами масової інформації - 22,69 тис. гривень; ці гроші він спрямував на публікації агітматеріалів у друкованих ЗМІ.
Екс-мерові робота зі ЗМІ обійшлася в 308,2 тис. гривень, у тому числі: оплата ефірного часу на телебаченні - 218,6 тис. гривень, публікації в друкованих ЗМІ - 89,6 тис. гривень.
Кличко витратив на роботу зі ЗМІ 132 тис. гривень: 74,8 тис. - оплата ефіру на телебаченні, 57,2 тис. - на радіо.
Омельченко - єдиний із всіх кандидатів, хто оплачував оренду приміщень для зустрічей з виборцями, ця сума склала 5,6 тис. гривень.
За витратами на виготовлення й оренду рекламних щитів лідер серед 3-х кандидатів - Кличко, його витрати за цією статтею - 300,8 тис. гривень.
Черновецький витратив на рекламні щити 152,2 тис. гривень, Омельченко - 92,6 тис. гривень.
До завершення виборної кампанії на рахунку фонду Омельченка залишилося 1,16 тис. гривень, у Черновецького 64 копійки.
Кличко витратив кошти свого виборчого фонду повністю.