Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

У Києві вирішили підвищити ціни на метро?

Середа, 24 травня 2006, 10:32

Першу чергу Подольско-Воскресенської лінії київського метрополітену планується ввести в експлуатацію в 2008 році, другу - у 2009.

Про це повідомив начальник комунального підприємства "Київський метрополітен" Микола Шавловський у ході перших суспільних слухань у прямому ефірі ТРК "Київ" у вівторок.

Він відзначив, що перша черга Подольско-Воскресенської лінії метрополітену, що пройде від Троєщини до правого берега Дніпра в районі Подолу, планується запустити в 2008 році разом з запуском Подільського мостового переходу.

Шавловський повідомив, що на сьогоднішній день ведуться роботи з будівництва ділянки Подольско-Воскресенської лінії від вулиці Райдужної до станції метро "Тараса Шевченко" де буде пересадний вузол.

У той же час паралельно ведуться роботи зі спорудження ділянки від станції метро "Тараса Шевченко" до вулиці Глибочицької, що буде введена в експлуатацію в 2009 році.

Шавловский також повідомив, що другий вихід столичної станції метро "Дарниця" буде введений в експлуатацію до Дня незалежності цього року за умови належного фінансування.

Він повідомив, що на сьогоднішній день будівництво другого виходу зі станції метро "Дарниця" уже розпочата й активно ведеться.

Також, за його словами, у даний час розробляється проект виходу зі станції метро "Вокзальна". Будівництво цього виходу планується розпочати в першому півріччі 2007 року.

За його словами, комунальне підприємство "Київський метрополітен" планує ввести диференційовану систему оплати проїзду в метро до кінця поточного року.

Він відзначив, що на сьогоднішній день система диференційованої оплати вже готова до впровадження, і буде представлена до Дня Києва.

Разом з тим, за його словами, при вартості 50 копійок впроваджувати таку систему немає сенсу, оскільки метрополітен буде не в змозі повертати пасажирам здачу з цієї суми.

Шавловський повідомив, що на сьогоднішній день експлуатаційні витрати метрополітену по перевезенню пасажирів покриваються на 60%, інші витрати покриваються дотаціями з міського бюджету в рахунок оплати проїзду пасажирів, що мають пільги на проїзд.

"Інтерфакс-Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...