UMC вводить ліміт на безліміти
Компанія UMC з 1 червня переводить більшість своїх абонентів тарифного плану "UMC Безлімітний-2005" на новий пакет "UMC Безлімітний-2006", що істотно обмежує можливості використання мобільного зв'язку.
Основною відмінністю нового тарифного плану від попереднього є поділ 4 тис. пакетних хвилин на 3 тис. хвилин для дзвінків всередині мережі і лише 1 тис. - на дзвінки поза нею, повідомляє видання "Сейчас".
За інформацією довідкової служби UMC, новий тарифний план вже частково введено у дію, причому "абонентів про перехід на новий пакет попереджають за сім календарних днів".
Хоча перехід проводиться в обов'язковому порядку, абонент у будь-який момент може перевестися на інший тарифний план, зазначив представник компанії.
Юрист компанії "Крижанівський і партнери" Євгеній Фесюра вважає таку поведінку оператора мобільного зв'язку істотним порушенням, через що на компанію надалі будуть подаватися позови.
У той же час гендиректор UMC Адам Вояцкі вважає, що "з юридичної точки зору все законно", передає "Інтерфакс-Україна".
За його словами, переводити на пакет "Безлімітний 2006" з більш вигідних пакетів будуть лише тих клієнтів, що "зловживали його використанням".
Дії компанії спрямовані проти абонентів, що "незаконно перепродавали послуги зв'язку UMC, що призвело до збитків і фактичного перехресного субсидування серед абонентів компанії".
Як приклад таких несумлінних користувачів Вояцкі назвав продавців послуг зв'язку біля метро і вокзалів, що пропонують дзвонити з їхнього мобільного телефону на будь-які номери по країні.
Він додав, що загальна кількість абонентів, яких може торкнутися зміна пакету, складає 0,1% в абонентській базі компанії.
Вартість нового пакету залишається без змін - 600 грн. на місяць, аванс - 1199 грн., активація прямого номеру - 100 грн. Вартість вихідних дзвінків понад включені пакетні хвилини складає 1 грн. за хвилину.
На думку аналітиків, через необхідність перераховувати іншим операторам зв'язку близько 0,5 грн. за кожну хвилину розмови поза мережею UMC нинішні безлімітні пакети приносять відчутний збиток компанії, що і змусило її переглянути умови надання послуг.
Друга за величиною на українському ринку мобільного зв'язку компанія UMC станом на 30 квітня обслуговувала 14,597 млн. абонентів.