"1+1" став жертвою рекету? Коломойського оскаржать

16 переглядів
Середа, 16 серпня 2006, 13:45

Група Сеntrаl European Media Enterprise Ltd., Олександр Роднянський та Борис Фуксман мають намір оскаржити рішення Печерського районного суду про визнання за Ігорем Коломойським права власності на 70% статутного фонду "Студії "1+1".

"Сьогоднішній результат нас вкрай засмутив, і тому ми маємо намір його оскаржити", - заявив головна виконавча особа СМЕ Майкл Герін.

"Ми давно уклали угоду з нашими партнерами про те, що ми маємо право на 60% частки капіталу "Студії "1+1", а вони – на 40%", - уточнив представник компанії.

"Ми думаємо, що ніхто не має законного права претендувати на 70% капіталу "Студії "1+1", - додав Герін.

У свою чергу прес-служба "1+1" повідомляє, що рішення суду було мотивовано тим, що, "за твердженням Коломойського, у червні 2005 року між ним та Роднянським було укладено усний договір купівлі-продажу частки в статутному фонді "Студія "1+1" у розмірі 7 тисяч гривень за ціною 70 мільйонів доларів".

"Однак ніяких письмових доказів або договорів, які б підтвердили це, під час процесу надано не було", - зазначається в повідомленні.

Також прес-служба каналу підкреслює, що "під час судових засідань адвокатами Роднянського згадані твердження були цілком спростовані достовірними доказами".

На думку власника 20% статутного фонду "Студії "1+1" Бориса Фуксмана, рішення суду "безпрецедентне за своїм цинізмом і відсутністю об'єктивного судового розгляду".

"Воно негативно позначиться на іміджі Української держави. Таке рішення шкодить інвестиційному клімату України і буде гальмувати її прагнення стати членом Європейської співдружності", - вважає він.

Прес-служба каналу відзначає, що "вердикт Печерського суду - це лише рішення в першій судовій інстанції, що не тягне за собою жодних юридичних наслідків, оскільки воно буде оскаржено в Апеляційному суді".

"Судове рішення було прийнято суддею Горяйновим із грубими порушеннями норм матеріального і процесуального права", - йдеться в повідомленні.

"В результаті цього рішення один із кращих вітчизняних телеканалів став жертвою загальної тактики ділового і політичного рекету...", - додає прес-служба. Також "вбачає в цій справі наявність політичних мотивів" Роднянський.

"Інакше важко пояснити таке активне мусирування в пресі протягом усього судового процесу різних чуток, що пов'язували можливу зміну власника з нібито підготовкою продажу телеканалу тим чи іншим політичним силам – БЮТ, Партії регіонів, а також деяким високопоставленим співробітникам Секретаріату президента", - каже він.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua