Рудьковський згадав Турчинова і Червоненка і вирішив почистити порт

Понеділок, 28 серпня 2006, 11:00

Міністр транспорту і зв'язку Микола Рудьковський 23 серпня підписав документ про звільнення начальника Іллічівського морського торговельного порту Руслана Радзиховського.

Причиною тому послужила передача майна одного з найбільших портів країни в управління приватної компанії "Укртрансконтейнер", пише "Дело".

За словами Рудьковського, міністерство отримало інформацію про те, що Іллічівський порт передав приватному підприємству "Укртрансконтейнер" (100%-ва "дочка" російської "Національної контейнерної компанії") майно за залишковою вартістю 15,4 млн. дол.

"У той час як наші експерти оцінили це майно більш ніж у 19,8 млн. дол.", - зазначив міністр.

"Контейнерні перевезення в порту віддані комерційній структурі, що не внесла ні копійки інвестицій. У результаті в порту знизився рівень вантажопереробки, а чистий прибуток держпідприємства в першому півріччі зменшився на 12,4 млн. дол.", - додав він.

Крім того, за інформацією Рудьковського, екс-директор порту мав намір укласти договори про спільну діяльність на території Іллічівського порту ще з трьома приватними компаніями.

"Тоді був виданий наказ (Кабміну) про зупинку реєстрації цих договорів. Однак Радзиховський не виконав його і ще 18 серпня був відсторонений від посади", - каже міністр.

Він зазначає, що подібні дії з боку керівництва порту можна розцінювати як спроби банкрутства підприємства.

Зараз обов'язки начальника Іллічівського порту виконують дві особи. Перша - заступник начальника порту по кадрах Володимир Осієвський, призначений міністром. Однак таке призначення скасував Шевченківський районний суд Києва.

Друга - перший заступник начальника порту Микола Верещака, призначений Радзиховським.

Рудьковський також розірвав контракт із начальником Херсонського порту Василем Іванюком.

"Рішення було прийнято в зв'язку з неефективним керуванням порту", - пояснює міністр. Він пообіцяв, що найближчим часом перевірка наскочить і до Миколаївського морського торговельного порту.

На переконання міністра, нинішній збитковий стан семи державних портів пов'язаний із тим, що їхні начальники працюють на приватний капітал.

"Тому ми щороку будемо проводити перевірки портів і розривати контракти з тими керівниками, що не справляються зі своїми обов'язками", - відзначив Рудьковський.

На думку учасників ринку, такі перестановки недивні. "Новий міністр веде із собою свою команду. Практично всі топи в міністерстві вже перемінилися. Зараз своєї черги чекає "Укрзалізниця" і залишається справа за портами", - каже представник одного з портів на умовах анонімності.

У вересні 2005 року тодішній голова СБУ Олександр Турчинов обвинувачував виконуючого обов'язки міністра транспорту і зв'язку Євгенія Червоненка у відчуженні терміналу Іллічівського порту з держвласності, однак управління порту подібні заяви спростовувало.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування