Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Залізничники розповіли, що буде з "Укрзалізницею" за 4 роки

Вівторок, 10 жовтня 2006, 10:32

До 2008 року "Укрзалізниця" втратить функції державного управління в залізничній галузі, а до 2010 року перестане субсидіювати пасажирські перевезення.

Відповідно до концепції реформування залізничної галузі до 2015 року, представленої Держадміністрацією залізниць, на базі підприємства найближчим часом буде створена державна акціонерна компанія "Українські залізниці".

З цією метою вже у 2006 році планується розмежувати функції державного управління галуззю і управління господарською діяльністю компанії.

"Функції держуправління (розробка плану і програми розвитку галузі) будуть передані Міністерству транспорту і зв'язку, у складі якого буде створено урядовий орган держуправління у сфері залізничного транспорту", — йдеться в концепції, пише "Дело".

На думку колишнього генерального директора "Укрзалізниці" Василя Гладких, функції держуправління доцільніше було би передати Кабінету міністрів.

"Нехай вони займаються плануванням розвитку галузі, а господарський суб'єкт ДАК "Українські залізниці" буде цей план виконувати", — сказав він. За його словами, зараз, виконуючи обидві функції, "Укрзалізниця" ще і підпорядковується Мінтрансзв’язку.

Водночас, екс-міністр транспорту і зв'язку Євген Червоненко вважає, що вірніше залишити "Укрзалізницю" у віданні Мінтрансзв’язку.

"У Кабміні управління "Укрзалізницею" просто втратиться і буде грою за інтересами", — вважає він.

Відповідно до концепції, у ході першого етапу реформування, в статутний капітал ДАК буде передано майно "Укрзалізниці".

Із 2008 року намічено повне розмежування управління інфраструктурою і перевезеннями.

На цьому етапі "Українські залізниці" повинні ліквідувати перехресне субсидування збиткових пасажирських перевезень.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування