Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

"Джинс" попросили вивести рекламу "кроликів" у сутінки

П'ятниця, 22 грудня 2006, 14:55

Рекламний ролик мобільного оператора "Джинс", в якому хлопець з дівчиною на секунду зачиняються у туалеті, а потім виходять, поправляючи штани, визнали аморальним.

Таке рішення ухвалила Національна експертна комісія з питань захисту суспільної моралі після розгляду звернення прокуратури Києва про відповідність ролику, розміщеного в ефірі каналів "1+1", "Інтер", "Новий канал", "ICTV", вимогам закону про захист суспільної моралі.

"Сюжет рекламного ролику "Джинс" побудований на зображенні швидкого сексуального зв'язку між хлопцем і дівчиною на дискотеці в туалетному приміщенні", - йдеться у висновках Нацкомісії, представлених прес-службою.

Реклама:

"Хоча інтимні подробиці залишаються за кадром, відео зроблено таким чином, що сюжетні дії розуміються однозначно. На правах реклами, ролик, що фактично пропагує аморальну поведінку, демонструється широкій глядацькій аудиторії", - додається в документі.

За висновками експертів Нацкомісії, даний ролик має сексуально-еротичний характер. Тому його трансляція можлива тільки з визначеними законодавством обмеженнями: на телеканалах ефірного мовлення з вільним доступом - з 24 години до 4 ранку або на кодових каналах.

Порушення цих вимог телеканалами передбачає штрафні санкції або позбавлення ліцензії на транслювання, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

ВІДЕО ДНЯ

"Через те, що останнім часом на телебаченні всі частіше з'являються рекламні ролики еротичного характеру", Нацкомісія з питань моралі готує звернення до Всеукраїнської рекламної коаліції з вимогою дотримуватися рекламодавцями закону про захист суспільної моралі.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...