СПУ створює свій медіахолдинг

Понеділок, 29 січня 2007, 10:54

Секретар політради СПУ, народний депутат Ярослав Мендусь зізнався, що соціалісти почали формування власного медіахолдингу.

За інформацією "Дела", створенням холдингу займається особисто Мендусь.

"За рішенням з'їзду мої обов'язки — це аналітика, політтехнології, ЗМІ" — пояснив він.

За словами Мендуся, до складу холдингу ввійдуть газета "Товариш", регіональні партійні видання СПУ, а також інтернет-ресурси, підтримувані партією.

"Газета "Товариш" уже змінила формат і виходить як суспільно-політичне видання", — сказав Мендусь.

За його словами, у планах також збільшення кількості випусків газети з двох до трьох на тиждень.

"Цей третій випуск газети буде регіональним. Тобто в кожному регіоні буде раз на тиждень як би газета "Товариш", але з інформацією, присвяченою саме цьому регіонові", — пояснив він. Регіональні випуски почнуть виходити вже в лютому.

Як повідомили "Делу" у редакції "Товариша", на сьогодні тираж газети складає 68,575 екземплярів, а в лютому його планують збільшити ще на одну тисячу.

"Керівником цього медіахолдингу недавно був призначений один з відомих українських журналістів — Юрій Бутусов", — сказав Мендусь.

Бутусов був сценаристом художнього фільму про події "помаранчевої" революції "Помаранчеве небо", створеного за участю СПУ. Він також є головним редактором інтернет-видання "Цензор.Нет" і одним з постійних авторів газети "Дзеркало тижня".

Завдання по створенню медіахолдингу глава СПУ Олександр Мороз озвучив на з'їзді партії у вересні минулого року.

Народний депутат від Партії регіонів Тарас Чорновіл вважає, що створення холдингу може допомогти СПУ повернути довіру частини виборців, яких партія втратила останнім часом.

"Їм потрібно зняти деякі непорозуміння, що виникли в недавньому часі. Повернути собі виборців, особливо в центрі України", — сказав він.



powered by lun.ua