Економічна правда запрошує на перший за час великої війни Банківський форум

Кінах висунув Рудьковському тарифний ультиматум

Четвер, 19 квітня 2007, 10:27

Міністерство економіки висунуло Міністерству транспорту й зв'язку вимогу, щоб вартість залізничних вантажоперевезень в Україні почала підвищуватися не раніше червня і не більш як на 2% на місяць.

Раніше передбачалося, що подорожчання почнеться з травня і складатиме 2-3% щомісяця, пише в четвер газета "Дело".

"Збитки металургів від введення запропонованих Мінтрансом ставок перевищать 600 мільйонів гривень", - повідомила прес-служба Мінекономіки.

"З огляду на прогнози експертів про погіршення вже в травні поточного року цінової кон'юнктури на ринках сталевої продукції (ріст складських запасів довгомірного прокату, посилення конкуренції з Китаєм), рентабельність металургійних виробництв у цілому по галузі складе 5%, а з урахуванням зростання залізничних тарифів - 4,3%", - відзначають у Мінекономіки.

За інформацією міністерства, такий рівень є "критичною рискою" для відновлення виробництва на підприємствах і здійснення розрахунків за постачання сировини і матеріалів. Тому Мінекономіки повертає наказ Мінтрансзв’язку на допрацювання.

У свою чергу, голова Мінтрансу Микола Рудьковський підтвердив, що зміни тарифів можливі тільки на перевезення вантажів після узгодження з Мінекономіки.

У той же час, видання відзначає, що з початку року ціни на металопродукцію на зовнішньому і внутрішньому ринку виросли приблизно на 15-20%, і "ні про яке затоварення складів зараз не йдеться".

За словами начальника управління збуту компанії "Mittal Steel Кривій Ріг" Володимира Шалімова, металурги змушені обмежувати прийом заявок на купівлю довгомірного прокату, тому що не справляються з "ажіотажним попитом".

Директор департаменту в зв'язках із громадськістю Конфедерації роботодавців Сергій Шуміхін відзначив, що зараз металурги борються за створення незалежного органу, якому передадуть повноваження з розрахунків тарифів на перевезення і "який при розрахунку тарифів буде враховувати інтереси не тільки державної монополії, але й споживачів її послуг".

Таким органом, за планами металургів, повинна стати Нацкомісія з урегулювання тарифів на транспорті. Одним з ініціаторів її створення є лідер Партії промисловців і підприємців Анатолій Кінах, що нині очолює Мінекономіки.

Мінтранспорту й зв'язку з січня 2007 року щомісяця подає на затвердження в Мінекономіки проект наказу про підвищення тарифів на залізничні перевезення. Останнього разу йшлося про подорожчання перевезень на 2% у травні, на 3% щомісяця з червня по серпень і на 2% щомісяця в наступні місяці 2007 року.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Реклама: