Ролики Ющенка розцінили як приховану політичну рекламу

Четвер, 19 липня 2007, 14:30

Станом на середину липня всі основні політичні сили фактично розпочали виборчу кампанію.

Про це йдеться у звіті Комету виборців України за підсумками моніторингу підготовки до позачергових парламентських виборів.

Так, кампанію розпочали БЮТ, “Наша Україна – Народна Самооборона”, Партія регіонів, Соцпартія, Компартія, Прогресивна соціалістична партія Наталі Вітренко та Народна партія Володимира Литвина.

За даними КВУ, найбільш широко сформована мережа штабів БЮТ, тоді коли інші політичні сили в більшості регіонів лише в стадії організації своїх мереж.

Агітація в більшості регіонів проявляється у розміщенні біг-бордів, інформаційних матеріалах в обласних та районних друкованих ЗМІ, які "за характером нагадують приховану рекламу", в заявах і коментарях з приводу різних суспільно-політичних подій представників різних партій, теле- і радіороликах.

Як приховану політичну рекламу КВУ розцінює ролики президента Віктора Ющенка, котрі Національною Радою з питань телебачення і радіомовлення були класифіковані як "соціальна реклама" і розміщені безкоштовно.

Водночас, як зазначають у КВУ, ролики інших політичних сил розміщувалися за розцінками комерційної реклами.

"КВУ вкотре наголошує, що всі політичні сили повинні мати рівні можливості при розміщенні агітації в ЗМІ і сподівається, що в майбутньому подібна ситуація не повториться", - йдеться у звіті.

КВУ також висловлює занепокоєння непрозорістю угод щодо розміщення реклами та можливими нерівними умовами для різних партій і кандидатів.

У зв’язку з цим КВУ рекомендує політичним силам відмовитись від ведення виборчої агітації до моменту реєстрації їх суб’єктами виборчого процесу.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування