На місці "фосфорної" аварії споруджують дамбу

Середа, 25 липня 2007, 14:57

Військовослужбовці Збройних Сил України разом з іншими спецпідрозділами продовжують здійснювати заходи з ліквідації наслідків залізничної аварії у Львівській області.

Станом на 12:00 середи офіцери і військовослужбовці служби за контрактом зібрали понад 1400 кілограмів фосфору і заклали близько 800 мішків із сумішшю в дамбу для утримання забрудненої води, повідомляє Ліга.

Як повідомили в управлінні прес-служби Міноборони, крім того, герметизовані дві "фосфорні" цистерни, ведеться підготовка до їх завантаження на залізничні платформи. Інші цистерни зараз очищаються від жовтого фосфору.

До рекультивації забрудненої фосфором території залучені 5 бригад у кількості 15 осіб. Військовослужбовці спеціального епідеміологічного загону проводять забір проб на виявлення сполук фосфору в регіонах можливого забруднення Львівщини. Перевищення гранично припустимої концентрації сполук фосфору в повітрі, воді й на суші не виявлено.

Разом із цими заходами, регулярно здійснюєтсья медичне обстеження людей, задіяних у ліквідації наслідків аварії. Зокрема, проводиться спеціальна обробка їхнього одягу і санітарне поливання особового складу.

"У військово-медичному клінічному центрі Західного регіону на даний час знаходяться 60 осіб. Стан їхнього здоров'я задовільний. У реанімаційному відділенні немає жодного потерпілого від аварії потяга з фосфором", - підкреслили в Міноборони.

Як відомо, 16 липня між селами Ожидів та Запомар’я Буського району Львівської області зійшли з колії 15 залізничних цистерн із жовтим фосфором, що йшли у складі вантажного потяга з Казахстану в Польщу. При розгерметизації спалахнуло 6 цистерн.

Коментуючи можливі причини катастрофи, екс-міністр транспорту, заступник голови секретаріату президента Віктор Бондар заявив, що до "фосфорної" аварії призвело порушення елементарних інструкцій з перевезення небезпечних вантажів і повна безкарність підвідомчих Міністерству транспорту і зв'язку чиновників.

За його словами, причина НС - у тому, що "сьогоднішнє керівництво "Укрзалізниці", Міністерства транспорту занадто забізнесовано і, насамперед, займається бізнесами-процесами, замість того, щоб займатися безпекою".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування