Україна відповіла казахам у стилі "сам дурень"

Субота, 28 липня 2007, 15:26

Львівська залізниця спростовує інформацію прес-служби "Залізниці Казахстану" про те, що причиною сходу з рейок вантажного поїзда, який перевозив цистерни з фосфором, могли стати ремонтні роботи.

У заяві, поширеній у суботу, Львівська залізниця стверджує, що найбільш ймовірною причиною аварії є незадовільний технічний стан вагонів та недотримання технічних умов завантаження небезпечного вантажу.

"Водночас, Львівська залізниця подаватиме позов про відшкодування збитків, оскільки вона є потерпілою стороною", - заявляє прес-служба відомства.

Як повідомив під час сесії Львівської облради в суботу начальник Державного територіально-галузевого об'єднання "Львівська залізниця" Михайло Мостовий, огляд вагонів виявив низку недоліків технічного характеру. Так, фосфорні цистерни, які перекинулися поблизу Ожидова, були вироблені підприємством "Азовмаш" і перебувають в експлуатації з 1973 року.

Мостовий наголосив, що на цистернах з фосфором, які перевернулися, були пошкоджені зривні клапани, що спрацьовують при підвищенні тиску у цистернах. Також він зазначив, що у кожній цистерні фосфору було на 2,7–3 тони більше, ніж вказано у документах.

Крім цього, виявлено і порушення в дотриманні технічних умов завантаження фосфору у цистерни. Зокрема, недостатнім був рівень води, під якою зберігається від впливу атмосферного повітря фосфор в цистернах. Замість обумовлених технічними правилами 30-60 см, заміри
показали, що води було лише 27 см.

Стосовно робіт, які велися на перегоні Красне – Ожидів у першій половині дня сходу потяга, Львівська залізниця повідомляє, що це були планові роботи. Дії залізничників під час ремонту та після нього відповідають вимогам нормативних документів Укрзалізниці.

На час закінчення роботи, температура рейок знаходилася в межах норми і становила +39° С, а не, як зазначає казахська сторона, "вище +50". Після планового ремонту рух поїздів на цій дільниці продовжувався і до проїзду поїзда з вантажем фосфору по ній прослідували п'ять поїздів.




powered by lun.ua