У "фосфорній" аварії залишилося тільки 2 версії

Вівторок, 31 липня 2007, 08:22

Львівська обласна прокуратура вважає найбільш імовірними версіями аварії поїзда, що перевозив жовтий фосфор, у Львівській області порушення правил безпеки при завантаженні фосфору й неналежний стан колії на ділянці, де сталася аварія.

Про це "Українським новинам" повідомив представник прокуратури.

"Залишилося 2 з 4 версій", - сказав він.

За його словами, остаточні причини аварії буде встановлено після того, як прокуратура одержить офіційні результати службового розслідування "Укрзалізниці".

Раніше прокуратура Львівської області розглядала 4 можливих причини аварії потяга: неправильні дії працівників локомотивної бригади, недотримання правил безпеки при завантаженні вантажу в цистерни і його перевезення, неналежний стан колії на цій ділянці, втручання сторонніх осіб.

Генеральна прокуратура порушила кримінальну справу за фактом сходження з колії 15 цистерн із жовтим фосфором товарного поїзда сполучення "Здолбунів-Клепатрів" у Львівській області.

Справу порушено на підставі частини 2 статті 276 Кримінального кодексу, що передбачає позбавлення волі на строк від 2 до 7 років працівника залізничного транспорту, при порушенні ним правил безпеки руху або експлуатації транспортного засобу, що заподіює великі матеріальні збитки або середні й тяжкі травми потерпілим.

Як відомо, 15 цистерн із жовтим фосфором, що прямували з Казахстану до Польщі 16 липня зійшли з колії в Буському районі Львівської області на перегоні "Красне-Ожидів".

Через витік фосфору з однієї цистерни сталося самозапалювання 6 цистерн. Під час гасіння пожежі утворилася хмара із продуктів горіння зоною ураження близько 90 кв. км.

У зону ураження потрапили 14 населених пунктів Буського району й окремі території Радехівського й Бродівського районів області. 16 липня пожежу було ліквідовано.

27 липня роботи з усунення наслiдкiв надзвичайної ситуації були завершені, і фосфор було вiдправлено ешелоном у супроводi пожежних потягів назад до Казахстану.



powered by lun.ua