ЗМІ повинні до кінця дня подати в ЦВК "розцінки"

П'ятниця, 10 серпня 2007, 13:00

У п'ятницю спливає останній день, коли українські засоби масової інформації зобов'язані надіслати свої розцінки на одиницю рекламної друкованої площі або ефірного часу в Центральну виборчу комісію.

Згідно з ч. 5 ст. 102-6 закону про вибори народних депутатів, ЗМІ повинні надіслати ЦВК свої рекламні розцінки не пізніше, ніж за 50 днів до дня голосування, інформує Ліга.

Деякі українські ЗМІ вже опублікували свої ціни на рекламу.

Так, на телеканалі ICTV секунда реклами перед виборами буде коштувати більш 600 грн., а на "Інтері" – понад 5 800 грн. Канали з меншим охопленням і аудиторією просять за рекламу на порядок чи два менше.

Так, на телеканалах К-1 і К-2 у прайм-тайм (з 19:00 до 23:00) можна буде розмістити рекламу за 45 - 133 гривні за секунду (без обліку податків), а в нічний і ранковий час - менше 0,5 грн. за 1 секунду.

Реклама на ТРК "Київ", яка опублікувала свої розцінки в столичній газеті "Хрещатик" №128 (3118), у прайм-тайм (з 18:00 до 22:00) буде коштувати всього 7,41 гривень.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування