Журналістів похвалили за факти і посварили за "джинсу"
У висвітленні виборчої кампанії українські ЗМІ менше використовують оціночних суджень, однак не можуть уникнути поєднання понять "політик-чиновник" і "політик-представник партії".
Про це свідчать результати загальноукраїнського моніторингу ЗМІ, проведеного комітетом "Рівність можливостей" і асоціацією "Спільний простір", повідомляє "Інтерфакс-Україна".
"У порівнянні з іншими виборчими кампаніями інформаційні телепрограми використовують значно менше оціночних суджень. Інформація з негативним забарвленням звучить переважно з вуст політичних опонентів, а не журналістів", - підкреслив глава комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев.
За його словами, телесюжети, в основному, формуються на фактах, а не припущеннях. Однак, на думку Чекмишева, низка телеканалів продовжує виявляти симпатію до одних політичних сил і антипатію до інших, прибігаючи до "політичної джинси".
Разом із тим голова комітету зазначив, що найбільшою проблемою виборчої кампанії в ЗМІ є неможливість розмежування представлення політичних лідерів і посадових осіб.
"Жоден канал не знайшов способу уникнути найбільшої проблеми нинішньої кампанії - поєднання понять "політик-чиновник" і "політик-представник партії", - сказав Чекмишев.
За словами присутнього на прес-конференції президента асоціації "Спільний простір" Юрія Нестеряка, "у ролі сумісників фігурують Віктор Янукович, Нестор Шуфрич і Арсеній Яценюк".
Інтернет-ресурси України, за словами Нестеряка, дуже активно висвітлюють виборчу кампанію, найбільшою популярністю користується Партія регіонів, блок НУНС і БЮТ, що спровоковано інформаційними приводами, озвученими представниками цих політичних сил.
Загальноукраїнський моніторинг проводився в рамках проекту "Український моніторинг" з 1 по 26 серпня по методу контент-аналізу, експертного аналізу змісту телепрограм.
Об'єктами моніторингу були 12 телепрограм десяти телеканалів, 7 газет і 5 інтернет-ресурсів.