Тимошенко, Луценко і Янукович загітують за себе за 2 мільярди гривень

Четвер, 30 серпня 2007, 14:08

За оцінками Комітету виборців, агітаційна кампанія всіх суб’єктів виборчого процесу може коштувати до 2 млрд. гривень.

Про це йдеться в прес-релізі організації.

Організація відзначає, що наразі агітаційна кампанія загалом проходить вільно, без перешкод. Усі суб’єкти виборчого процесу мають рівні можливості для ведення кампанії.

Агітаційні кампанії провідних політичних сил на виборах 2007 року максимально централізовані – основний акцент та витрачання коштів передбачаються на розміщення рекламних роликів на центральних телеканалах, замовлення реклами на зовнішніх носіях через мережеві агенства, поширення поліграфічної продукції через комерційні служби доставки.

Використання ідеологічних прихильників партії для ведення агітації мінімізоване через втрату таких прихильників, відзначає КВУ.

Наразі основними методами агітації стали реклама в ЗМІ, реклама на носіях зовнішньої реклами, проведення агітаційних турів кандидатів.

Крім того, збільшилася кількість замовних матеріалів у ЗМІ, що подаються як інформаційні матеріали, але не позначаються спеціальними відмітками і не оплачуються з виборчого фонду, відзначають у комітеті.

Також, наголошують у КВУ, фінансування агітаційних заходів здійснюється недостатньо прозоро, значна частина витрат може бути проведена поза виборчим фондом.

Оскільки суб’єкти виборчого процесу отримають компенсацію за витрати на агітацію в разі подолання 3% бар’єру, то багато зареєстрованих партій та блоків швидше за все так і не відкриють свої виборчі фонди.

Крім того, КВУ констатує, що в засобах масової інформації нерідко публікуються недостовірні дані соціологічних досліджень, а представники ЗМІ безвідповідально ставляться до поширення результатів таких опитувань.


Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування