Черновецький вирішив змести "незаконні" рекламні щити

Середа, 12 вересня 2007, 21:25

Перший заступник голови Київської міськдержадміністрації Денис Басс заявляє про намір столичної влади демонтувати всі незаконно встановлені рекламні конструкції.

"На засіданні комісії з питань розміщення реклами в Києві, що була створена за ініціативи Київського міського голови, ми одержали попередні результати інвентаризації зовнішньої реклами в столиці", - цитує слова Басса прес-служба КМДА.

"На сьогоднішній день проінвентаризовано 50% від усієї реклами, розміщеної в місті, і виявлено більше 460 незаконно встановлених рекламних конструкцій", - додав він.

За словами Басса, "членами комісії одноголосно було прийнято рішення про демонтаж цих конструкцій". "Ми проведемо демонтаж найближчим часом, щойно підготуємо розпорядження КМДА", - наголосив він.

Заступник мера повідомив, що завершення інвентаризації планується до кінця поточного місяця, для цього будуть додатково притягнуті близько 20 ревізорів.

На компанії, що встановили конструкції без належних дозволів, будуть накладатися штрафи. Це допоможе покрити збитки міста при демонтажі реклами, адже демонтувати одну конструкцію коштує близько 1,5 тис. гривень, повідомляє Ліга.

За інформацією Басса, комісія розробила координацію всіх служб міста у випадку демонтажу незаконно розміщених конструкцій і новий варіант договору. Крім того, розглянуто проект концепції розміщення зовнішньої реклами.

До роботи з розробки даної концепції столична влада залучила Головне управління містобудування, архітектури і дизайну міського середовища, головного художника Києва, і асоціації реклами, у тому числі Асоціацію зовнішньої реклами, до якої входять найбільші оператори реклами.

За словами першого заступника мера, комісія затвердить концепцію найближчим часом:
"Новий порядок розміщення зовнішньої реклами в Києві набрав сили, і ми одержимо значні результати".

"По-перше, позбудемося незаконно встановленої реклами, що місту нічого не приносить, крім збитку. По-друге, це дасть можливість значно збільшити надходження до бюджету", - пояснив він.

Як відомо, зовнішня реклама відповідно до "Типових правил розміщення зовнішньої реклами", затверджених Кабінетом міністрів, повинна розміщуватися з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних і історико-культурних факторів міста.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування