"Регіони" сфальсифікували заголовки західних ЗМІ про Тимошенко?

2 перегляди
Четвер, 27 вересня 2007, 17:13

БЮТ звинувачує Партію регіонів у використанні фіктивних заголовків у телевізійних рекламних роликах проти Юлії Тимошенко.

"Центром останніх передвиборчих рекламних роликів Партії регіонів, що транслюються по всій Україні, стали відібрані заголовки газет, щоб показати реакцію національних та міжнародних медіа на політичні події, пов'язані з Юлією Тимошенко", - нагадує БЮТ.

"Під кожним заголовком Партія регіонів вказала джерело матеріалу, щоб додати вірогідності повідомленню. У заголовку, що був приписаний International Herald Tribune від 27.03.2006, зазначено: "Ющенко звільнив Тимошенко", - йдеться у заяві блоку.

Експерти БЮТ "зв'язалися з редакцією International Herald Tribune, де їм підтвердили, що ніколи не використовували ні цей заголовок, ні щось подібне, та що вони ніколи не видавали статтю з такою назвою".

"Ця фраза була використана як частина речення у 15-ому параграфі статті "Інфраструктурні проекти важливіше за економіку в Україні", яка була опублікована у номері International Herald Tribune від 28.03.2006", - заявляють в БЮТ.

"У статті йшлося про 118 тисяч мешканців міста Алчевськ, підконтрольне Партії регіонів, де упродовж декількох місяців не було теплопостачання в одну з найхолодніших в історії зим", - пояснюють у блоці.

БЮТ надіслав вимогу до Нацради з питань телебачення і радіомовлення про вилучення роликів з ефіру усіх українських телеканалів, а також про публічне спростування в ефірі на всіх телеканалах до виборів.

Юристи БЮТ також зв'язуються з усіма виданнями, на які посилається у роликах, щоб перевірити, які з них ще було сфальсифіковано.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua