Експерти порахували, що канали заробили 40 мільйонів на "джинсі"

1 перегляд
Четвер, 18 жовтня 2007, 17:16

Цьогорічна виборча компанія принесла власникам провідних телеканалів по 30 - 40 мільйонів доларів за рахунок розміщення "джинси".

Таку думку висловили медіаексперти під час прес-конференції "Джинса в ЗМІ: корупція чи внутрішньоцехова проблема", повідомляє ІМІ.

Найбільше, на їхню думку, джинси було на каналі "1+1", найменше - на "СТБ",

Експерти також зазначили, що під час останніх виборів відбулася індустріалізація "джинси", збільшився об’єм проплат, розміщенням замовних матеріалів займається топ-менеджмент, а не окремі журналісти, як це було раніше.

На думку виконавчого директора ІМІ Вікторії Сюмар, "ніхто не хоче визнавати цю проблему вона всім дуже зручна".

"Вона дозволяє заробити і журналістам і власникам ЗМІ, але з цим явищем необхідно боротися", - вважає вона.

Раніше голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев оприлюднив дані звіту за результатами моніторингу ЗМІ під час передвиборчої кампанії, згідно з яким більшість новинних матеріалів у загальнонаціональних ЗМІ, де згадувались політичні партії або їх представники, були проплаченими.

У звіті також зазначалося, що впродовж всієї виборчої кампанії можна було прослідкувати симпатії телеканалів до певних політичних сил. Зокрема, "1+1" прямо чи опосередковано симпатизував БЮТ, ТРК "Україна", НТН та "Інтер" - Партії регіонів.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua