Рудьковський ввів правила чистоти для кораблів на території Україні
Міністерство транспорту та зв'язку затвердило правила запобігання забрудненню із суден внутрішніх водних шляхів України.
Відповідний наказ міністра зареєстровано в Міністерстві юстиції, повідомляє прес-служба відомства.
Дані правила встановлюють основні вимоги до цивільних суден усіх типів і призначень щодо запобігання забрудненню внутрішніх водних шляхів України.
Зокрема, нафтою, шкідливими речовинами, залишками небезпечних хімічних речовин, що перевозяться навалом та в упаковці, нафтовмісними, стічними водами і сміттям.
Дія цих правил поширюється на судна незалежно від форм власності, які перебувають на внутрішніх водних шляхах України, в експлуатації, в ремонті, в процесі модернізації або будівництва.
Вимоги цих правил обов'язкові для капітанів, екіпажів і пасажирів усіх суден, включаючи малі судна.
Правилами визначено, що відповідальними за виконання комплексу організаційно-технічних заходів щодо запобігання забрудненню із судна є його капітан, командир, шкіпер.
За інформацією "Інтерфакс-Україна", правилами вимагається, щоб усі судна, що знаходяться у внутрішніх водах України, були оснащені системами і цистернами для збору стічних вод, а також вод із вмістом нафти.
Крім того на борту мають бути змінні контейнери для сміття. На суднах довжиною менше 25 м і з сумарною потужністю усіх двигунів внутрішнього згоряння 220 кВт допускається накопичення вод із вмістом нафти у трюмі машинного відділення.
Також кораблі зобов'язані здавати усі накопичені під час рейсу стічні води на спеціальні судна-збирачі, очисні плавстанції та причали комплексного обслуговування флоту.
При цьому капітан судна зобов'язаний отримати розписку або довідку, в якій зазначається кількість перевантажених відходів, і зберігати її протягом двох років.
Як відомо, влітку 2006 року під час розвантаження ліберійського судна в порту Одеси у Чорне море вилилась велика кількість нафти, площа нафтової плями перевищила 500 кв. м. Сума нанесеного збитку склала 23 млн. доларів.