Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Структури Новінського спростовують, що хочуть суднобудівний холдинг

Понеділок, 29 жовтня 2007, 14:20

Керуюча компанія ЗАТ "Смарт-холдинг" (Київ), яка контролює низку підприємств гірничо-металургійного комплексу України, заявляє про відсутність зв'язків із компанією ABH Gmb (Австрія), а також інтересу до Херсонському морського торговельного порту.

Про це йдеться в офіційній заяві холдингу з приводу інформації, яка з'явилася в ЗМІ, а також на сайті Міністерства транспорту й зв'язку, про нібито приналежність "Смарт-холдингу" і його акціонерам австрійської ABH Gmb, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

"Ця інформація не відповідає дійсності, а "Смарт-холдинг" і його акціонери не мають жодних інтересів у Херсонському морському торговельному порті. Бажаємо трудовому колективу ХМТП успішного розв’язання конфлікту з його інвесторами, однак, просимо в майбутньому не використовувати у своїх публічних заявах недостовірну інформацію", - зазначається в заяві.

Раніше "Комерсант-Україна" повідомив, що структури, близькі до "Смарт-холдингу" Вадима Новінського, розробляють проект створення суднобудівного холдингу на базі Херсонського суднобудівного заводу (ХСЗ), підконтрольного компанії.

З посиланням на прес-центр Чорноморського суднобудівного заводу (ЧСЗ) видання повідомляло, що в цей холдинг планується включити державний суднобудівний завод ім. 61 комунара, а також ЧСЗ братів Олега й Ігоря Чуркіних.

Представник братів Чуркіних Ірина Акулова заявила виданню, що в принципі це гарна ідея (створення суднобудівного холдингу), але зараз підприємці її не підтримують.

Одержати коментар ТОВ "Смарт-холдинг" виданню не вдалося. Однак, джерело, близьке до Новінського, підтвердило, що керівництво компанії таку ідею розглядає, і уточнило, що один із варіантів об'єднання припускає створення холдингу на паритетних засадах.

"За нашими оцінками, це дозволить знизити собівартість будівництва судів на 15%. Крім того, холдинг зможе на більш вигідних умовах одержувати кредити, необхідні для розвитку підприємств і купівлі морських торговельних портів", - сказав він.

Докладніше про плани створення холдингу повідомив "Інтерфаксу-Україна" голова награди компанії "Судмашпром" Павло Мовчан (володіє 90,25% акцій ЧСЗ).

За його словами, крім будівництва і ремонту судів найрізноманітнішого призначення холдинг відкриє власну судноплавну компанію для роботи на міжнародних вантажних і круїзних лініях.

Порядок спільного інвестування поки не визначений через відсутність оцінки підприємств. Мовчан каже, що він має скласти не менше 25% від балансової вартості кожного заводу.

ЗАТ "Смарт-холдинг", створене в 2006 році, керує низкою підприємств ГМК: ВАТ "Інгулецький гірничо-збагачувальний комбінат" (Дніпропетровська обл.), ЗАТ "Макіївський металургійний завод" (ММЗ, Донецька обл.) і ВАТ "Балаклавське рудоуправління" (Севастополь). Контролює "Смарт-холдинг" Новінський.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування