"1+1","ICTV" та "Еру" спіймали на "джинсі" про "Енергоатом"

Вівторок, 20 листопада 2007, 16:51

Державне підприємство "Національна енергогенеруюча компанія "Енергоатом" займається розміщенням платних сюжетів на центральних телевізійних каналах, зокрема й без позначки "реклама".

Про це свідчить моніторинг телевізійних матеріалів, проведений "Телекритикою" за ініціативою журналістської кампанії "Не продаємося!".

У рамках проекту виявили, що повноцінні сюжети про "Енергоатом" та його підрозділи за 18 перших днів листопада 7 разів з’являлися в основних випусках новин телеканалів "1+1", "ICTV" та "Ера".

Усі вони позитивно висвітлювали діяльність компанії, що відображалось і у журналістських підводках.

"Ми звертаємося до "Енергоатому" з проханням розкрити секрети такої популярності у випусках новин. Весь ринок від цього виграє", - цитують у прес-релізі медіа-профспілки одного з учасників журналістської ініціативи, експерта з економічної журналістики Віталія Максимова.

Зі свого боку "Економічна правда" провела власне розслідування та з'ясувала, що в поточному році НАЕКом було укладено договір з PR-агентством "Радник" на суму 7 млн. 900 тис. грн. до кінця року.

У прес-службі НАЕК "Телекритиці" підтвердили, що компанія успішно співпрацює з піар-агенцією "Радник", відомою також розміщенням у телеефірі під час виборчої кампанії роликів "Нострадамус", "Ванга" і "Глоба".

Цю агенцію, яка розміщує статті та новини у ЗМІ, за даними "Телекритики", асоціюють із депутатом від БЮТ Миколою Баграєвим.

Співробітниця агенції "Радник" Наталія Романець також підтвердила, що за угодою з телекомпаніями "Ера", "1+1" та ICTV, а також продакшн-компанією ESGroup (виробляє ділові новини для декількох каналів) агенція розміщує за гроші новинні телесюжети, а також замовляє гостьові студії з представниками компанії, інтерв’ю тощо.

У свою чергу завідувач комерційним відділом ТРК "Ера" Оксана Сороченко назвала практику розміщення телесюжетів та інтерв'ю за гроші у теленовинах "абсолютно нормальною", додавши, що таким чином телекомпанія співпрацює і з іншими держструктурами.

Генеральний директор каналу ICTV Олександр Богуцький відмовився відповідати на запитання "ТК". Головний продюсер "ТСН" ("1+1") Володимир Карташков сказав, що комерційні угоди не належать до його компетенції, тож про існування угоди з "Радником" він не знає.



powered by lun.ua