Забудовники "спокушають" українців новорічними знижками
Новорічні свята можуть зіграти на руку тим, хто має намір і має можливість придбати житло в новобуді.
У грудні багато столичних будівельних компаній вирішили надати потенційним покупцям спеціальні знижки, підвищивши в такий спосіб обсяги продажів.
Опитані кореспондентом Ліги забудовники стверджують, що ця маркетингова схема працює "на ура", дозволяючи "відіграти" періоди низької купівельної активності.
Після початку акційної кампанії, насамперед, опинилися у виграші компанії, які продають житло за відносно невисокими цінами, в основному в передмісті столиці, вартість якого стартує від 6 тис.грн. за кв. м.
Менеджери компанії "Київщина-житло" (будує житло в Обухові, Кагарлику, Вишгороді, Богуславі і Борисполі) відзначають, що після введення знижок обсяг продажів квартир з початку грудня збільшився на 30%. Зокрема, у компанії пропонується дисконт у 5% на всі об'єкти, крім будинків бізнес-класу в Українці, де встановлена гранична знижка в 3%.
Істотно можна заощадити, купуючи житло "бізнес-класу". Так, у компанії "Міськжитлобуд" до кінця грудня при 100%-ій оплаті вартості 3-х кімнатної квартири покупець може заощадити 80 тис.грн, 2-х кімнатної квартири - 60 тис.грн., однокімнатної - 50 тис.грн.
Однак вартість квадратного метра складає $2500-3100. Разом з тим, у "Міськжитлобуд" відзначають, що знижки вводилися головним чином не з метою підвищення обсягів продажів (за словами менеджерів компанії, цей показник стабільний), а для залучення уваги до самої компанії і підвищення лояльності до клієнтів.
У ІБК "Столиця", яка також реалізує житло "бізнес-класу", відзначають, що навіть можливість одержати дисконт у розмірі 5-10% на житло, вартість "квадрата" якого досягає $2000-2400, не особливо впливає на активність покупок квартир.
"У нас обсяги продажів до і після акційної кампанії практично не змінилися," - повідомили в компанії.
Разом з тим, деякі будівельні організації вважали недоцільним введення заохочень.