Україна зробила жорсткіші правила міжнародних польотів
Державна авіаційна адміністрація України зробила більш жорсткими правила міжнародних польотів для повітряних суден, необладнаних бортовими системами безпеки.
Це визначено наказом Державіаадміністрації від 14 грудня, повідомляє "Інтерфакс-Україна".
Згідно з ним, літаки, на яких відсутні системи попередження про небезпечне зближення з землею (ЕGРWS), системи попередження зіткнення в повітрі (ACAS II), аварійні радіомаяки (ELT), мають право на міжнародний політ тільки після того, як країна, у повітряному просторі якої виконуватиметься рейс, надасть Державіаадміністрації відповідний дозвіл.
Центр координації польотів цивільної авіації має право видавати дозвіл на виліт таким літакам тільки з письмової згоди Державіаадміністрації.
У документі також сказано, що з 20 грудня поточного року інформація про наявність на борту повітряного судна систем ЕGРWS, ACAS II і ELT буде вказуватися в сертифікаті літної придатності літака.
Згідно з наказом, термін дії сертифіката повітряних суден, не обладнаних системами ACAS II і ELT, буде обмежений до 31 березня 2008 року.
Термін дії сертифіката літної придатності повітряних суден, що не обладнані системою ЕGРWS, буде обмежений до 31 травня 2008 року.
Як відомо, 9 грудня в районі аеропорту "Жуляни" під Києвом упав пасажирський літак, що летів чартерним рейсом із Чехії в Київ.
Пізніше стало відомо, що чеський літак, у якому перебувало 5 осіб, включаючи екіпаж, не мав бортових самописців (так званих "чорних скриньок").
У свою чергу, міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський заявляв, що погодні умови в ту неділю у Жулянах були складними як для такого маленького лайнера, і диспетчери "Жулян" попереджали екіпаж про погану видимість.