Україна зробила жорсткіші правила міжнародних польотів

Понеділок, 17 грудня 2007, 14:19

Державна авіаційна адміністрація України зробила більш жорсткими правила міжнародних польотів для повітряних суден, необладнаних бортовими системами безпеки.

Це визначено наказом Державіаадміністрації від 14 грудня, повідомляє "Інтерфакс-Україна".

Згідно з ним, літаки, на яких відсутні системи попередження про небезпечне зближення з землею (ЕGРWS), системи попередження зіткнення в повітрі (ACAS II), аварійні радіомаяки (ELT), мають право на міжнародний політ тільки після того, як країна, у повітряному просторі якої виконуватиметься рейс, надасть Державіаадміністрації відповідний дозвіл.

Центр координації польотів цивільної авіації має право видавати дозвіл на виліт таким літакам тільки з письмової згоди Державіаадміністрації.

У документі також сказано, що з 20 грудня поточного року інформація про наявність на борту повітряного судна систем ЕGРWS, ACAS II і ELT буде вказуватися в сертифікаті літної придатності літака.

Згідно з наказом, термін дії сертифіката повітряних суден, не обладнаних системами ACAS II і ELT, буде обмежений до 31 березня 2008 року.

Термін дії сертифіката літної придатності повітряних суден, що не обладнані системою ЕGРWS, буде обмежений до 31 травня 2008 року.

Як відомо, 9 грудня в районі аеропорту "Жуляни" під Києвом упав пасажирський літак, що летів чартерним рейсом із Чехії в Київ.

Пізніше стало відомо, що чеський літак, у якому перебувало 5 осіб, включаючи екіпаж, не мав бортових самописців (так званих "чорних скриньок").

У свою чергу, міністр транспорту і зв'язку України Микола Рудьковський заявляв, що погодні умови в ту неділю у Жулянах були складними як для такого маленького лайнера, і диспетчери "Жулян" попереджали екіпаж про погану видимість.

"Інтерфакс-Україна",

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News