Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Київське метро готується до переродження

Середа, 19 грудня 2007, 14:14

Київський метрополітен планує до 2012 року придбати 635 нових вагонів, зокрема, у 2008 році рухомий склад буде поповнено 100 новими вагонами.

Про це під час інтернет-конференції на сайті "Хрещатик" заявив керівник київського метрополітену Петро Мірошников.

Він зауважив, що сьогодні у київському метрополітені експлуатуються поїзди 1965-1985 років випуску.

"До 2012 року ми плануємо придбати 635 нових вагонів. Для довідки, сьогодні в київському метрополітені експлуатуються 664 вагони", - сказав Мірошников.

"Наступного року планується придбання 100 вагонів, але всі вони підуть на дієві лінії з метою підвищення інтенсивності руху по Сирецько-Печерській лінії і збереження максимальної інтенсивності руху на Куренівсько-Червоноармійській лінії, яка подовжується на 3 станції", - пояснив він.

Крім того, керівник метрополітену повідомив, що "починаючи з 2009 року, вагони йтимуть на заміну поїздів, які виробили свій ресурс".

За словами Мірошникова, задані темпи будівництва метрополітену (3-5 станцій на рік) не мають аналогів ні в країнах колишнього Радянського Союзу, ні в Європі.

"Тільки у 2007 році нам було виділено більше 1 млрд. грн. на будівництво, а в наступному 2008 році ця цифра складе більше 3 млрд. грн.", - заявив керівник метрополітену.

Продовжуючи тему будівництва, Мірошников повідомив, що всі станції метрополітену, які будуються, обладнали пандусами і ліфтами.

"На діючих станціях, де є технічна можливість, ми займаємося цією проблемою, і вона буде вирішена до кінця 2008 року", - сказав керівник метрополітену.

"Проте, необхідно відзначити, що на низці станцій (станції глибокого закладання, тобто старої споруди) сьогодні немає технічного рішення", - додав він.

При цьому Мірошников відзначив, що "у київському метрополітені розроблена і діє програма із забезпечення життєдіяльності людей з обмеженими фізичними здібностями, зокрема, на таких станціях для доставки людини до поїзда включається резервний ескалатор у супроводі працівника метрополітену".

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування