Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Антимонопольний комітет радить Вінському утриматися

П'ятниця, 11 січня 2008, 15:42

Антимонопольний комітет закликає нове керівництво Міністерства транспорту й зв’язку утриматися від підвищення тарифів на залізничні перевезення до розроблення порядку їх формування.

Про це йдеться у повідомленні прес-служби АМКУ щодо підвищення залізничних тарифів.

Антимонопольний комітет заявляє, що до нього не надходив проект наказу Мінтрансзв’язку щодо підвищення тарифів на залізничні вантажні перевезення.

Комітет нагадує, що згідно з постановою Кабінету міністрів № 1548, "тарифи як на пасажирські, так і на вантажні перевезення, регулюються державою" і затверджувати їх має галузеве відомство – Мінтрансзв’язку за погодженням із Мінекономіки.

"Разом із цим, Комітет наполягає на розробленні та введенні прозорого порядку формування тарифів на залізничні перевезення і неодноразово пропонував Мінтрансзв’язку запровадити відповідні нормативні документи", - сказано в повідомленні.

При цьому АМКУ наголошує, що "доцільність підвищення тарифів профільне міністерство має доводити лише на підставі конкретних розрахунків".

"На сьогодні ж відсутність таких документів у галузі не дозволяє об’єктивно оцінити економічне підґрунтя тарифів", - заявляє Антимонопольний комітет.

Саме тому Комітет закликає керівництво Мінтрансзв’язку утриматися від підвищення тарифів на перевезення до розроблення порядку їх формування.

Кардинальне вирішення цього питання Комітет вбачає у створенні Національної комісії регулювання транспорту.

На думку голови АМКУ Олексія Костусєва, "незалежність Нацкомісії повинна забезпечити прозоре ціноутворення і баланс інтересів між виробниками та споживачами послуг".

"Комітет розробив відповідний проект постанови уряду щодо створення Нацкомісії, який наразі погоджено із усіма зацікавленими сторонами: Мінекономіки, Мінфіном, Мінюстом, Мінпромполітики та Держпідприємництвом", - сказано в повідомленні.

"Проти виступає лише Мінтрансзв’язку, яке і блокує прийняття даного рішення. При цьому, позиція Мінтрансзв’язку є необґрунтованою і суперечить низці нормативно-правових актів", - наголошують у Антимонопольному комітеті.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування