Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Головним замовником сюжетів на ТБ знову визнали...

Середа, 16 січня 2008, 13:02

Компанія "Енергоатом" найчастіше фігурує у матеріалах, які були зроблені з порушеннями стандартів актуальності, значущості та збалансованості, але показані в основних випусках новин загальнонаціональних телеканалів у грудні.

Найбільше таких матеріалів було у "Підсумках" на ТРК "Ера", серед ведучих найбільше матеріалів з порушенням стандартів подала до ефіру Олена Фроляк з ICTV, повідомляє Телекритика висновки 4 незалежних експертів у рамках ініціативи "Не продаємось".

Зокрема, свої висновки за результатами моніторингу теленовин представили Наталя Лигачова ("Телекритика"), Вікторія Сюмар ("ІМІ"), Тарас Шевченко ("Інститут медіа-права") та Віталія Максимова ("Дело").

Із 20 матеріалів, де експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів актуальності, значущості та збалансованості, 8 стосувалися "Енергоатому".

"Енергоатом" уже другий місяць поспіль займає це не дуже почесне перше місце. Нове керівництво компанії має розуміти, що купувати новини є грубим порушенням законів", – зазначив Шевченко.

Із визначених як сумнівні, 9 матеріалів були показані у "Підсумках" на "Ері". "Позитивною тенденцією, яка є наслідком у тому числі і нашої ініціативи, є зменшення кількості сумнівних матеріалів на українському телебаченні загалом", - сказала Сюмар.

Реклама:

"Нагадаю, у листопаді їх було 26. Нині – 20, і ця цифра переважно є доробком двох каналів. На інших каналах корупція або зникла, або стає справді поодиноким явищем", - додала вона.

Серед ведучих 6 сумнівних матеріалів подала до ефіру Олена Фроляк. "Ми вперше оприлюднюємо антирейтинг ведучих", - зазначив Максимов.

"Не для того, щоб принизити колег, яких фактично використовують для брудної роботи, а щоб підкреслити велику відповідальність, яку несуть обличчя каналів", - пояснив він.

ВІДЕО ДНЯ

"Якщо журналісти і ведучі спільно будуть вести діалог зі своїми менеджерами, корупція в новинах в Україні зникне як явище. На мою думку, власники ЗМІ до цього готові", - зауважила Лигачова.

Кампанія проти замовних матеріалів "Не продаємося!" стартувала на початку листопада, коли кілька десятків телеведучих, редакторів та кореспондентів телеканалів зобов'язалися не подавати такі матеріали до ефіру.

"Не продаємося!" запровадила щоденний моніторинг основних випусків новин 11 загальнонаціональних каналів. Метою моніторингу є виявлення замовних матеріалів та оприлюднення інформації про замовників та виконавців.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування