На "Хрещатику" буде горизонтальний ескалатор

2 перегляди
Понеділок, 21 січня 2008, 15:20

Вирішити проблему завантаженості пересадних станцій підприємство "Київський метрополітен" має намір за рахунок організації нових переходів і відкриття нових гілок метро.

Про це на прес-конференції повідомив начальник метрополітену Петро Мірошніков, передає Ліга.

Він зазначив, що для розв’язання проблем завантаженості пересадних станцій керівництво метрополітену розробило два проекти.

Перший стосується впровадження горизонтального ескалатора на переході "Майдан незалежності" - "Хрещатик", що дозволить збільшити пасажиропотік на даному переході на 15%.

Другий проект передбачає будівництво переходу на станції "Театральна"-"Золоті ворота".

Розробка проекту обійшлася "Київському метрополітену" у 5 млн.грн., а на його реалізацію знадобиться 300 млн.грн. Цей проект метрополітен має намір реалізувати за 3,5 роки.

Крім того, розвантажити пересадні станції дозволить будівництво і відкриття нових гілок метро", - вважає Мірошніков.

Раніше повідомлялося, що проектний інститут "Укрметротунельпроект" на замовлення комунального підприємства "Київський метрополітен" розробив проекти будівництва другого пересадного вузла між станціями "Золоті ворота" і "Театральна".

На сьогоднішній день пасажиропотік, що проходить через станції столичного метрополітену в години пік, перевищує пропускну здатність нинішніх його конструкцій.

У зв'язку з цим київська влада постійно застосовує заходи для розподілу пасажиропотоків. Так, на пересадному вузлі "Театральна" - "Золоті ворота" встановлена спеціалізація руху пасажирів по перехідними тунелями.

У ранкові години пік установлено чергування працівників воєнізованої охорони з 7:30 до 9:15.

Нагадаємо також, що київський метрополітен, відкритий для пасажирів у 1960 році, складається з трьох ліній довжиною 56,5 км, на яких розташовані 45 станцій.

Пасажирообіг метрополітену складає близько 2,3 млн. осіб на добу. До 2012 року метрополітен планує "поповнитись" 20-ма новими станціями. У результаті цього довжина ліній метрополітену збільшиться на 20 км.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua