Ющенко витяг із портфеля кілька нафтових проектів

Понеділок, 28 січня 2008, 07:19

Азербайджан побудує в Україні сучасний нафтопереробний завод.

Про це повідомив президент Віктор Ющенко в інтерв’ю телеканалу "1+1", записаному під час його перебування в Швейцарії, повідомляє УНІАН.

Президент розповів, що 24 січня зустрічався з президентом Азербайджану Ільхамом Алієвим, де і обговорювалося це питання.

Ющенко також нагадав, що нині вже реалізуються проект переведення в "аверсний" режим роботи нафтопроводу "Одеса-Броди-Плоцьк" в обсязі 3-4 млн. тонн нафти на рік.

Президент зазначив, що 24 січня було офіційно оголошено тендер щодо техніко-економічного обґрунтування добудови цього нафтопроводу до Плоцька.

Також глава держави повідомив, що нині розглядається варіант поставок бакинської якісної світлої нафти до Парлуп (Чехія) через нафтопровід "Дружба".

"Іншими словами, ті проекти, які у нас були в портфелі багато років, потребували і інвестицій, і нових партнерів – сьогодні на політичному, і на корпоративному рівнях завершені – починають діяти", - пояснив Ющенко.

Як відомо, 25 січня посол Азербайджану в Україні Талят Мусеїб-огли Алієв під час зустрічі з міністром палива і енергетики України Юрієм Проданом заявив, що Азербайджан має можливість завантажити потужності нафтопроводу "Одеса-Броди" в "аверсному" режимі і забезпечити постачання до 5 млн. тонн нафти на рік для переробки на ВАТ "Нафтопереробний комплекс "Галичина" (Дрогобицький НПЗ, Львівська обл.) і ВАТ "Нафтохімік Прикарпаття" (Надвірнянський НПЗ, Івано-Франківська обл.).

22 січня міністр палива і енергетики України доручив ВАТ "Укртранснафта" терміново проаналізувати пропозиції ВАТ "Нафтопереробний комплекс "Галичина" (Дрогобицький НПЗ, Львівська обл.) і ВАТ "Нафтохімік Прикарпаття" (Надвірнянський НПЗ, Івано-Франківська обл.) щодо укладення договорів з транспортування нафти в "аверсному" режимі з використанням нафтопроводу "Одеса-Броди".

Нафтотранспортний проект "Одеса-Броди" було задумано з метою диверсифікації постачань нафти на українські НПЗ і розвитку транзитних можливостей країни.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування