Керівник "Луганськтепловозу": реприватизація буде катастрофою

Середа, 27 лютого 2008, 12:46

Глава правління "Луганськтепловозу" Віктор Бикадоров вважає, що у випадку реприватизації підприємства його нинішній власник, російський "Трансмашхолдинг", не стане доплачувати за підприємство.

"Якщо відбудеться реприватизація, то для "Луганськтепловозу" це буде катастрофа. У нас немає поки угод з "Укрзалізницею" на постачання тепловозів. А ті, що ми маємо з російськими компаніями, з'явилися саме після того як прийшов новий інвестор", - сказав він в інтерв'ю "Делу".

"У нас немає таких оборотних коштів, щоб за свої гроші створити продукт, а потім його реалізувати. Тому працювати без залучення кредиту ми не можемо. Якщо в липні-серпні в нас банки в черзі стояли, щоб дати нам кредит, то в нинішній ситуації гроші нам ніхто не дає і ми не можемо навіть почати виробництво на заводі", - додав Бикадоров.

На його думку, якщо нинішньому власнику "Луганськтепловозу" – російській компанії "Брянський машинобудівний завод" (підконтрольна "Трансмашхолдингу") – запропонують доплатити гроші за "Луганськтепловоз", їй "буде вигідніше побудувати новий завод у Росії чи розвивати виробництво на вже наявних своїх підприємствах".

При цьому він не став коментувати припущення депутата від БЮТ Валерія Писаренка, що при повторній приватизації "Луганськтепловозу" його вартість виросте в 10 разів, тому що "на заводі рівень зношеності виробничих фондів складає 85%".

"І я сумніваюся, що хтось дасть більше вже заплаченої суми. Те, що хтось там оцінював основний пакет акцій у мільярд гривень або більше, надумано за різними мотивами, у тому числі і політичним", - зазначив Бикадоров.

Глава правління "Луганськтепловозу" також визнав, що варіант повторної приватизації заводу можливий, "але спочатку потрібно ще його повернути в державну власність, а потім процес приватизації розтягнеться ще на рік".

"Ми зверталися з відкритим листом у Кабінет міністрів, до президента, у Верховну Раду про те, що завод може просто зникнути, що колектив хоче нормально працювати, що рішення має бути справедливим. Але відповіді так і не отримали", - повідомив він.

За словами Бикадорова, "Дніпровагонмаш", що належав структурам "Приват", оскаржував результати конкурсу тому, що "судові позови про проведення аукціонів у нашій країні стали правилом", хоча всупереч скарзі "усі терміни були витримані й учасники конкурсу були відомі задовго до його проведення".

"І нові учасники додатися тоді просто не могли. Їх і не було. Розмови про бажання взяти участь у приватизаційному конкурсі з боку великих західних фірм – усього лише чутки", - сказав він, додавши, що заявку на участь у конкурсі подали лиш 4 компанії: 2 російські ("Брянський машинобудівний завод" і "Деміхівський машзавод") і 2 українські ("Дніпровагонмаш" і Марганецький ГЗК).

При цьому названі українські компанії, на його переконання, "не забезпечать виходу на російський ринок". "А замовлення від "Укрзалізниці" забезпечують завантаження наших потужностей не більше ніж на 20%. При цьому угоди, підписані з "Укрзалізницею", поки взагалі не фінансуються", - зазначив Бикадоров.

Рік тому ФДМУ продав "Брянському машинобудівному заводу" 76% акцій ВАТ "ХК "Луганськтепловоз" за 292,5 млн. грн. при стартовій ціні в 292 млн. 25 червня Госпсуд Києва за позовом заводу "Дніпровагонмаш" зобов'язав Брянський завод повернути їх у держвласність.




powered by lun.ua