Балога не цензурував Тимошенко. Є питання до її підпису?

2 перегляди
Четвер, 27 березня 2008, 14:53

Виконуючий обов’язків президента НТКУ Василь Ілащук спростовує інформацію про те, що глава секретаріату президента Віктор Балога змусив телеканал відмовити партії Батьківщина в розміщенні реклами.

Про це Ілащук заявив "Українській правді", коментуючи заяву представників партії Батьківщина.

"Я хочу спростувати. Ми не спілкувались з Балогою з цього приводу. Глава секретаріату не давав таких розпоряджень, оскільки це прерогатива телекомпанії вирішувати такі питання", - заявив Ілащук.

Він пояснив, що зараз відбувається вирішення питання про розміщення роликів.

"Ми керуємось законом про рекламу, яким у рекламі забороняється зображення державних символів інших держав, розміщувати зображення фізичної особи без згоди цієї особи. Там також є кілька посилань на Комсомольську правду", - пояснив Ілащук.

"Отже, керуючись цими законами, Національна телекомпанія як державна структура мусить перевірити легітимність всіх роликів, які подані до ефіру", - додав він.

Ілащук повідомив, що телекомпанія звернулась до Нацради з питань телебачення і радіомовлення, щоб та дала пояснення щодо цих роликів.

"Йдеться про те, щоб поставити ролики до ефіру, але перед цим внести корективи. Щоб вони відповідали закону", - зазначив Ілащук.

Відповідаючи на питання, чи отримала телекомпанія дозвіл від самої Тимошенко, зображення якої міститься в ролику, Ілащук відповів:

"Дозвіл за підписом прем’єра ми отримали, але ми маємо сумнів, що це її підпис".

"Ми намагаємось вирішити питання позитивно. Думаю, що до кінця дня ми все з'ясуємо. Якщо будуть ліквідовані зауваження, ролики будуть поставлені до ефіру", - наголосив Ілащук.

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua