Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

"Інтер" та ТРК "Київ" одержали попередження за приховану рекламу і мову

Середа, 23 квітня 2008, 18:29

Телеканал "Інтер" і ТРК "Київ" одержали попередження від Національної ради з питань телебачення і радіомовлення в зв'язку з порушенням рекламного і мовного законодавства.

Як повідомив перший заступник глави Нацради Ігор Курус на брифінгу в середу в Києві, у випадку з "Інтером" у першу чергу мова йде про використання непрямої реклами.

За його словами, зокрема, мова йде про передачу "Шиканемо", а також у надзвичайно низьких і не стабільних показниках частки мовлення українською мовою: в один із днів моніторинг каналу показав рівень україномовних продуктів у 21% від загального часу віщання, а в іншій - 58% при законодавчій нормі не менш 75%.

Реклама:

Щодо ТРК "Київ" були відзначені такі порушення рекламного законодавства: розміщення реклами без її ідентифікації (транслювалися рекламні ролики без попередження, що це реклама), кілька комерційних рекламних матеріалів містили державну символіку, що заборонено законом, а реклама одного з медичних препаратів була російською мовою.

Курус також повідомив про завершення перевірки інших загальнонаціональних каналів, зокрема "1+1", "Нового каналу", ТРК "Україна", "НТН", "5 каналу" і двох радіостанцій - "Радіо Люкс" і "Радіо НБМ".

"Ми вітаємо, що практично всі компанії припинили порушення рекламного законодавства", - заявив він, відзначивши при цьому, що жодна телекомпанія не змогла поки виконати в повному обсязі вимоги закону щодо дублювання і субтитрування українською мовою іноземних художніх фільмів і іншої іноземної продукції.

ВІДЕО ДНЯ

Крім того, як відзначив Курус, не повною мірою виконується вимога закону про наявність в ефірі національного продукту.

У зв'язку з цим Нацрада ухвалила рішення взяти до відома інформацію про результати перевірки цих каналів і вказати їх керівництву на необхідність невідкладно почати виконувати норми ст.9 і ст.10 закону "Про телебачення і радіомовлення" (стосуються україномовного мовлення і наявності національного продукту в ефірі), а протягом травня провести повторну перевірку всіх цих компаній, почавши з "Інтера" і ТРК "Київ".

Курус також повідомив, що в зв'язку з проведенням виборів мера Києва і Київради Нацрада проводить моніторинг місцевих телерадіокомпаній і запис усіх передач, що дозволить їм у разі потреби перевірити відповідність діяльності телерадіокомпаній з виборчим законодавством.

"Інтерфакс-Україна"

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування