Суд визнав, що газета Черновецького оббрехала Кличка

Середа, 30 квітня 2008, 15:47

Шевченківський суд столиці виніс вирок за позовом Віталія Кличка до комунальної газети "Вечірній Київ" про захист честі, гідності та ділової репутації.

Як повідомили УНІАН у прес-службі Кличка, суд визнав інформацію, надану у "Вечірньому Києві" недостовірною та зобов’язав газету спростувати її.

На переконання Блоку Віталія Кличка, "ситуація із "Вечірнім Києвом" є підтвердженням того нездорового стану, у якому опинилися комунальні засоби масової інформації, коли вони замість відстоювання інтересів громади перетворилися на агітмайданчик певних політичних сил".

У Блоці Кличка також вважають "неприпустимим, коли видання, що фінансується коштом бюджету, не дотримується мінімальних журналістських стандартів".



powered by lun.ua