БЮТівці знайшли типографію, "в певних колінах" пов’язану з Кільчицькою

Понеділок, 19 травня 2008, 16:00

Народний депутат від БЮТ Остап Семерак заявляє про виявлення типографії, в якій був надрукований фальшивий випуск газети "Вечірні вісті".

Як повідомляє прес-служба БЮТ, про це він повідомив на прес-конференції в понеділок.

За його словами, друкарня знаходиться в Оболонському районі столиці по вулиці Новозобарська, 2/6.

Семерак сказав, що народним депутатам від БЮТ та представникам Оболонського районного відділу внутрішніх справ вдалося потрапити у підпільну друкарню, де було вилучено декілька сотень тисяч фальшивого тиражу газети.

Семерак повідомив, що також вдалося виявити фірму, яка є власником цієї типографії.

"Люди, які розповсюджували на станціях метро фальшивий випуск газети "ВВ", повідомили, що директор типографії Альона Сандубра займалася друком цієї газети та була відповідальна за її розповсюдження. Власником типографії є підприємство "Трейд інформ", яке в певних колінах має відношення до Ірени Кільчицької" , - додав Семерак.

"Є ксерокопії паспортів та оригінали документів людей, які працювали як оператори і людей, які сплачували. Ці матеріали передані до МВС. Директори та засновники типографії зараз ховаються. Нам вдалося затримати фактичного бухгалтера цієї типографії, яка зараз дає свідчення і з’ясовується, що матеріали були підготовлені і надруковані підготували журналісти Роман Костриця та Денис Жарких", - розповів депутат.

Семерак зазначив, що за дивним збігом обставин саме так звати головного редактора газети "Вечірній Київ" та головного редактора газети "Хрещатик", які входять в холдинг, який контролюється Черновецьким.

Разом з тим, Київський медіа-холдинг називає відвертою провокацією заяву Семерака про причетність головних редакторів газет "Вечірній Київ" і "Хрещатик" до підготовки фальшивого номера газети "Вечірні вісті".

Медіа-холдинг також повідомляє, що в понеділок КРУ з'явилося з перевіркою в муніципальну газету "Хрещатик". "І це за тиждень до виборів, коли будь-який збій у роботі газети може привести до оголошення нелегітимності результатів майбутніх виборів", - відзначається в повідомленні.




powered by lun.ua