Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Томенко знає, що посадовці розсилали киянам гроші поштою

Понеділок, 26 травня 2008, 14:35

Депутат від БЮТ Микола Томенко заявляє, що більшість політичних сил, що брали участь у київських виборах, застосовували прямий або опосередкований підкуп виборців.

"Якщо абстрагуватися від політичної складової київських виборів, зокрема, від аналізу результатів виборчих перегонів, то найголовніший висновок цієї виборчої кампанії - маркетологи перемогли політиків”, - вважає Томенко, повідомляє прес-служба.

Він зазначив, що більшість політичних сил, які потрапляють до Київради, "активно залучала під час виборчої кампанії принцип виборчого маркетингу".

"Зокрема, йшлося про прямий або завуальований підкуп виборців через фінансове чи інше стимулювання їх участі у голосуванні. Якщо раніше це було радше виключенням, то тепер це стало нормою у столиці України”, - вважає Томенко.

Він зазначив, що мало сподівається на активність правоохоронних органів у цьому питанні, "але бодай громадський рівень оцінки масштабів такої "виборчої маркетології” треба з’ясувати".

За словами Томенка, "якщо публіцистично оцінювати особливість цієї виборчої кампанії, то можна сказати, що нарешті у Києві почав реалізовуватися один із слоганів Президента Віктора Ющенка про те, що "багаті почали ділитися із бідними”.

"Було би некоректно сьогодні називати конкретні політичні сили і конкретні механізми, але розмаїття прямого та опосередкованого підкупу голосів виборців сягало таких меж, що навіть деякі посадовці не боялися виплачувати гроші поштою із державних установ", - сказав він.

Крім цього, на його думку, про "фантастичний розмах "цивілізованих” методів впливу на результати виборів свідчить і незбагненна активність киян у вечірній час".

Так, за даними ТВК, станом на 16.00 середня явка по місту Києву була 33,8%, а у понеділок вже з’явилася інформація, що в цілому на виборах взяли участь близько 53% мешканців столиці.

На переконання Томенка, якщо не будуть зроблені висновки стосовно таких методів київського "завойовування” виборців, то цілком очевидно, що "маркетологи” почнуть домінувати і на парламентських та президентських виборах.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...