20% киян повелися на рекламу Черновецького?
20% опитаних компанією Research&Branding Group киян під час виборчої кампанії сподобалася реклама кандидата в мери Києва, нинішнього мера Леоніда Черновецького.
Про це свідчать результати соціологічного опитування R&B, яке компанія презентувала на прес-конференції в прес-центрі Українських новин.
При цьому 18% киян сподобалася реклама кандидата в мери Віталія Кличка, 12% - Олександра Турчинова, 10% - Миколи Катеринчука, 7% - Василя Горбаля, 4% - Олександра Омельченка.
43% опитаних вагалися з відповіддю.
При цьому 28% респондентів запам'яталася реклама Кличка, 26% - Черновецького, 22% - Турчинова і 21% - Горбаля.
28% опитаних вагалися з відповіддю.
Крім того, 27% респондентів вважають, що Кличко виявив найбільшу активність у своїй рекламній кампанії, 26% - що Черновецький, 21% - що Турчинов.
У цих опитуваннях респонденти мали можливість вибирати кілька варіантів відповіді.
На думку соціолога R&B Євгенія Копатька, рекламна кампанія Черновецького,
Горбаля, Катеринчука і Віктора Пилипишина носила стратегічно позитивний характер і більш відповідала настроям людей.
Опитування було проведено з 14 по 20 травня, було опитано 400 киян у різних районах міста, статистична похибка вибірки не перевищує 2,2%.
Як відомо, вибори мера Києва і Київради відбулися 25 травня.