Черновецького назвали лідером "заказух"

Понеділок, 23 червня 2008, 17:41

Мер Києва Леонід Черновецький та його блок найчастіше фігурує у матеріалах, які були зроблені з порушеннями стандартів актуальності, значущості та збалансованості, але показані в основних випусках новин загальнонаціональних телеканалів протягом травня.

Такими є висновки 4 незалежних експертів: Наталії Лигачової ("Телекритика"), Вікторії Сюмар ("Інститут масової інформації"), Тараса Шевченка ("Інститут медіа-права") та Віталія Максимова ("Дело").

Експерти дійшли цих висновків за результатами моніторингу теленовин, що його проводить журналістська ініціатива "Не продаємося!", метою якої є викорінення замовних матеріалів на телебаченні.

Із 66 матеріалів, де експерти одноголосно зафіксували явні порушення стандартів, 41 був показаний в інтересах Леоніда Черновецького та його спільників, повідомляє ІМІ.

Водночас в інтересах Віктора Пилипишина та Народної партії було показано 13 матеріалів, Олександра Турчинова і БЮТ – 12, Віталія Кличка та його блоку – 9, Олександра Пабата і ГАК – 8 матеріалів.

В інтересах Олега Тягнибока і "Свободи" в травні було показано 7 сюжетів, Василя Горбаля та "Партії регіонів" – 6, Миколи Катеринчука і його блоку – 6, Юрія Луценка та "НУ-НС" – 1.

Найбільше сумнівних матеріалів було показано у "Фактах" на каналі ICTV – 23 матеріали, у "Репортері" на Новому каналі – 21, у "Підсумках" на "Ері" – 19, в "Подробностях" на "Інтері" – 2, у "Вчасно" на НТН – 1.

"До цих цифр треба ще додати замовчування інформації за гроші кандидатів. Телеканали маскують замовні матеріали, намагаються використовувати більш витончені технології впливу, але суті це не міняє – телебачення не дало виборцям інформацію про вибори у Києві", - зауважив Максимов.

Серед ведучих найбільше сумнівних матеріалів подала до ефіру Олена Фроляк з ICTV – 14 матеріалів.



powered by lun.ua
Підпишіться на наші повідомлення!