Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Рудьковський сказав підлеглому про чартер у Париж: "Оплати. Тиждень строку"

Вівторок, 23 вересня 2008, 13:53

Печерський райсуд Києва у понеділок приступив до допиту одного з головних свідків у справі екс-міністра транспорту й зв'язку Миколи Рудьковського – гендиректора держпідприємства "Служба міжнародних автомобільних перевезень" Анатолія Ткаченка.

Як пише "Комерсант-Україна", Ткаченко прибув до суду на мікроавтобусі Mercedes VITO у супроводі двох чоловіків і жінки.

"Вранці 10 червня 2007 року ми з родиною полетіли на відпочинок до Греції. До 20-го числа в мене була запланована відпустка, і обов'язки директора підприємства залишився виконувати мій перший заступник Степан Деркач. У момент від'їзду і тривалий час після нього я не знав про те, що міністр поїде в Париж", - розповів суду Ткаченко.

За його словами, про переліт Київ-Париж-Київ він уперше почув 27 червня 2007 року. Гендиректору СМАП подзвонила "якась жінка", що представилася Ларисою. Вона повідомила, що діє за дорученням Рудьковського, і сказала, що потрібно оплатити чартерний рейс, "яким керівництво Мінтрансу прибуло до Парижу й назад".

"Я відповів, що розберуся в цьому питанні, і викликав Деркача, який мене заміняв під час моєї відпустки. Він підтвердив, що таке відрядження було, і показав лист Мінтрансу від 11 червня, у якому було дано наказ вжити заходів для забезпечення перельоту", - розповів Ткаченко. Він відзначив, що на листі вже були резолюція Деркача і підпис головного бухгалтера.

Через два дні, за словами свідка, його і Степана Деркача викликали в Мінтранс до Рудьковського. Розмова в кабінеті міністра тривав не більше десяти хвилин.

"Наприкінці бесіди Микола Рудьковський сказав, що був чартер у Париж і його потрібно оплатити. Я відповів, що там є питання і явно завищена ціна. Тоді міністр звернувся до Деркача зі словами: "Степан, оплати. Тиждень строку", - повідомив Ткаченко. За його словами, "більше вони з Деркачем про чартер не говорили".

Потім гендиректор СМАП розповів, що 6 липня, майже через місяць після рейсу, була проведена його оплата. "Це відбулося без мого відома, я не підписував платіжне доручення. Степан Деркач сказав головному бухгалтеру, що це наказ міністра, обмежений строками, і вона поставила свій підпис на платіжці", - заявив Ткаченко.

Утім, свідок був змушений визнати, що, до того як була проведена оплата, він не скасовував резолюцію свого першого заступника і "не проводив ніяких розслідувань щодо проходження цього питання до виконання".

У ході засідання з'ясувалося, що, перш ніж перерахувати 392,9 тис. грн за чартерний рейс, Деркач направив заступнику міністра транспорту Катерині Фоменко лист із проханням "дозволити проплату". "Відповідь на цей лист йому не надходила", - сказав Ткаченко.

Згодом суд також установив, що лист Мінтрансу від 11 червня 2007 року, на якому поставив свою резолюцію Деркач, починається зі слів "просимо вжити заходів із забезпечення перельоту", що є "проханням". "Указівка, а тим більше наказ, починається як мінімум зі слова "рекомендую", а частіше – "наказую", "постановляю", - зазначив головуючий суддя Андрій Мельник.

У вівторок допит Ткаченка продовжитися. Саме на підставі письмової заяви Ткаченка в грудні 2007 року СБУ почала перевірку діяльності Рудьковського і порушила кримінальну справу. Крім того, очолюване Ткаченком підприємство є в судовому процесі громадським позивачем, який вимагає від екс-міністра відшкодування 392,9 тис. грн, які той нібито витратив на переліт чартерним рейсом у Париж.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування