Навколо української труби вже вишикувалася черга "модернізаторів"

П'ятниця, 10 квітня 2009, 10:36

У модернізації української газотранспортної системи вже зацікавилися дві компанії - німецька та американська.

За даними газети "Дело", німецька Man Turbo і американська General Eleсtric включилися в боротьбу за підряди на постачання обладнання для держкомпанії "Укртрансгаз" (оператора української ГТС).

Начальник департаменту експлуатації компресорних станцій "Укртрансгазу" Володимир Соляник повідомив, що пропозиції іноземних компаній були розглянуті.

При цьому в держкомпанії підкреслили, що обладнання зарубіжних компаній більш ніж на 50% дорожче, ніж вітчизняних виробників.

"До оновлення ГТС треба залучати лише вітчизняні компанії-виробники газотурбінного і компресорного устаткування. Досвід експлуатації цього обладнання показав, що воно – на одному рівні зі світовими зразками газоперекачувального обладнання. Впровадження такого обладнання дозволить знизити втрати газу на 20-25%", - сказав Соляник.

Водночас газета пише, що в разі відсутності активної підтримки з боку вищих ешелонів влади вітчизняні виробники можуть залишитися "в стороні від процесу" модернізації ГТС, оскільки іноземні кредитори будуть лобіювати свої компанії.

"Дело" зазначає, що брати участь у модернізації ГТС з боку України могли б такі підприємства, як НВО ім. Фрунзе (виробляє компресорні станції), а також "Мотор Січ" і "Зоря Машпроект" (виробляють двигуни для компресорних станцій).

На заводах кажуть, що замовлення на постачання обладнання могли б принести користь не тільки їм самим, але й економіці країни в цілому. Зокрема, могли б бути збільшені податкові відрахування до бюджету та створені нові робочі місця.

"Наших потужностей достатньо, щоб брати участь в оновленні вітчизняної ГТС. Адже для нас це зниження собівартості продукції, нові робочі місця, забезпечення стабільною роботою на 6-7 років в умовах кризи", - сказав начальник відділу маркетингу НВО ім. Фрунзе Олександр Резванович.

"Для бюджету це суттєве збільшення податкових відрахувань, які б дозволили значно знизити фінансове навантаження з обслуговування кредиту на бюджет країни", - додав він.

"Українська правда" в Threads

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування