"Bild" навіть не знав про засідання суду за позовом Луценка?

Четвер, 28 травня 2009, 14:30

Німецьке видавництво Axel Springer AG, яке є власником газети "Bild", не брало участі в розгляді позову до газети сина голови МВС України Юрія Луценка Олександра в Берлінському земельному суді і вважає рішення суду одностороннім.

Про це заявив офіційний представник видавництва Axel Springer Тобіас Фрьоліх, повідомляє "Німецька хвиля".

"Ми були дуже здивовані, коли з української преси дізналися, що Луценко нібито виграв суд проти Bild", - зазначив він.

"Це просто смішно, адже ми не тільки не брали участі в судовому розгляді, але й не отримували від берлінського суду повідомлення про ухвалення одностороннього рішення", - заявив Фрьоліх.

Як відомо, газета "Bild" 5 травня написала з посиланням на поліцейських чиновників федеральної землі Гессен, що міністр внутрішніх справ України та його син, перебували в нетверезому стані, 4 травня були зняті з рейсу в аеропорту Франкфурта-на-Майні, учинили дебош і провели ніч у поліцейському відділку.

Син голови МВС України Олександр заперечував ці факти і через суд вимагав спростування в газеті опублікованої нею інформації. Суд його позов задовольнив, рекомендувавши газеті "Bild" надрукувати заяву-спростування Олександра Луценка.

"Bild" поки що цього не зробив.

27 травня Юрій Луценко, який у зв'язку зі скандалом подав заяву про відставку і 18 травня був відсторонений від виконання обов'язків голови МВС на час розслідування, повернувся до виконання своїх обов'язків.

Луценко повідомив, що Кабінет міністрів не відсторонював його від виконання обов'язків міністра МВС і що він просто на прохання прем'єр-міністра Юлії Тимошенко перебував у відпустці, а тепер повернувся, посилаючись на наявність "виграшного" для нього рішення берлінського суду, що стосується німецької газети Bild".

Комісія Верховної Ради з інциденту за участю Луценка у франкфуртському аеропорту продовжує розслідування.



powered by lun.ua