Тимошенко дезінформували про Вінського, а очорнити його допоміг друг Карра?

2 перегляди
Середа, 17 червня 2009, 15:25

Помічники прем'єр-міністра Юлії Тимошенко дезінформували її з приводу рекламної кампанії міністра транспорту й зв'язку Йосипа Вінського, стверджує депутат від БЮТ Геннадій Задирко.

Про це Задирко, якого називають одним із організаторів акції "По квиток – на пошту", через яку стався скандал із Вінським, заявив у коментарі Ліга.net.

За його словами, у результаті "Юлія Володимирівна безпідставно звинуватила міністра".

"Насправді зміни до бюджету "Укрпошти" на рекламу планувалися в розмірі 1 млн. 700 тис. грн. (а не 15 млн. грн.)... Але хтось із оточення Юлії Володимирівни побачив у цьому (у рекламній кампанії) претензію Йосипа Вікентійовича на президентські перегони. Я думаю, це створило певний дискомфорт і недовіру... Я думаю, що це через брак інформованості сталося", - сказав депутат.

Розповідаючи про передісторію цього конфлікту, Задирко нагадав, що був одним із супротивників створення широкої коаліції, і на засіданні фракції БЮТ відкрито запитав, чи не буде така коаліція зрадою демократії.

"Юлія Володимирівна мене перебила і сказала: а чи демократично буде те, що Вінський змушує "Укрпошту" себе піарити й забезпечувати політичну рекламу? Це викликало у фракції, знаєте, такий завзятий вереск із радості. На що я сказав: Юлія Володимирівна, у вас неправильна інформація, я готовий дискутувати, але я просто прошу Вас перевірити її. Ну, напевно, помічники в чергове постаралися, дезінформували", - сказав депутат.

За його словами, рекламна кампанія оцінювалася в 1,7 млн. грн. При цьому ролики в ефірах "5 каналу" й "Ери" проходили як соціальна реклама і були розміщені безкоштовно. Що стосується плакатів із зображенням Вінського, то вони готувалися для інформування суспільства про впровадження єдиного електронного квитка, який можна купити у відділеннях "Укрпошти", і отримали назву "По квиток – на пошту".

"Ми підготували зразки друкованої продукції відкрито [...]. Якби на рівні підсвідомості ми мали на увазі, що в нас є таємничий план розпіарити Вінського для того, щоб він пішов у президенти, ми б прийшли і сказали: вносьте терміново зміни у фінансовий план, 1,7 млн. грн., затвердьте ці зміни в Мінфіні й постановою Кабміну, а ролики і макети ми вам принесемо пізніше. Логічно? Але ми прийшли як нормальні люди. Ось макет плаката, ось флайєра, ось рекламний ролик. Ми вважаємо, що це буде ефективно, підвищить продаваність квитків, і "Укрпошта" на кожнім квитку заробить 5 грн. Що поганого?", - сказав Задирко.

Коментуючи заяви заступника гендиректора "Укрпошти" Олександра Кухарця, який у вівторок підтвердив інформацію про вимогу внести зміни у фінансовий план держпідприємства, Задирко сказав:

"Олександр Кухарець – це людина, яка дуже близька до Шона Карра й Євгенії Тимошенко, він байкер. Його працевлаштували в "Укрпошті"... Після того, як Юлія Володимирівна безпідставно звинуватила міністра, треба було якось виходити з ситуації. І бідного хлопчика кинули під паровоз... Оскільки є обов'язок із працевлаштування – він продовжував лити бруд, який не відповідає дійсності".

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua