На рекламу Вінського справді вимагали 15 мільйонів – Укрпошта
Депутат від БЮТ Геннадій Задирко справді звертався до керівництва "Укрпошти" з вимогою профінансувати рекламну кампанію нової послуги з продажу квитків у відділеннях підприємства.
Про це заявила генеральний директор "Укрпошти" Таїсія Замкова в ефірі "Першого каналу", повідомляє прес-служба уряду.
"Звернення було від депутата Задирка про те, щоб ми виготовили таку рекламу...Та реклама, яку пропонували нам – там була якраз фігура Вінського", - зазначила вона.
За словами Замкової, "Укрпошта" вже виготовила інші плакати з рекламою нової послуги, які вже розміщені у всіх 15 тисячах відділень зв’язку. Їх виготовлення коштувало 8 тис. грн.
Відповідаючи на питання ведучого, звідки з’явилася цифра 15 млн. грн., озвучена прем’єр-міністром Юлією Тимошенко, гендиректор "Укрпошти" відповіла: "Вона (Тимошенко) говорила вірно. Туди входили ще продукти по телебаченню і по виготовленню плакатів".
Замкова нагадала, що фінансовий план "Укрпошти" затверджений урядом, і у 2009 році передбачено виділити на рекламу лише 85 тис. грн.