Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Тимошенко рано розпіарила, що "вона працює"

Четвер, 13 серпня 2009, 16:15

Рекламна кампанія майбутніх кандидатів у Президенти почалася фальстартом.

Так вважають політичні експерти, що взяли участь у круглому столі про якість рекламної продукції основних учасників президентських перегонів, повідомляє УНІАН.

Коментуючи рекламу Тимошенко директор Київського центру політичних досліджень і конфліктології Михайло Погребинський, зазначив, що вонеа "досить очікувана - на її посили нічого заперечити".

"Нагадати про те, що людина працює – це природньо. Про якісь великі успіхи говорити наразі складно, а те, що прем’єр працює - це факт", - зазначив він.

На його думку, це найкращий месседж для Тимошенко. Проте, вважає експерт, використовувати його задовго до активної фази кампанії – не досить ефективно, цінні ідеї треба було б берегти.

“Щодо Яценюка, то найбільш очікуваним з його боку був посил про те, що він, на противагу іншим - новий кандидат", - зазначив Погребинський.

"Проте він представив іншу ідею. Можливо, зараз ми спостерігаємо невдалу частину його кампанії, яка не досягає мети, але, безперечно, звертає на себе увагу, і в цьому її позитив", - сказав експерт.

У свою чергу президент Центру "Софія" Андрій Єрмолаєв, зазначив, що " учасники пергонів погано розуміють один одного і не знають, з чим власне їм конкурувати".

"Вони роблять ставку на маніпулятивні технології, а не на роботу зі свідомістю. Ні відміну від вкрай ідеологізованої кампанії 2004 року, де було чітке протиставлення помаранчевих і синіх, слогани сьогоднішніх кандидатів переважно анонімні, в них відсутній суб’єкт звернення, відсутня будь-яка ідеологія і будь-які політичні бренди", - зазначив він.

На його думку, "під час цієї кампанії можна очікувати різного роду містифікацій та інформаційних фантомів на зразок теорії заколоту, долі гривні, шельмування олігархів-власників обленерго та банків тощо".

"З точки зору сюжету, - продовжив Єрмолаєв, - основним гравцем кампанії буде Юлія Тимошенко, чий штаб впроваджуватиме дискусію про те, виграє чи програє ці вибори прем’єр".

Директор Інституту Горшеніна Кость Бондаренко вважає, що "відмінністю нинішньої рекламної кампанії є те, що значну роль в ній почав відігравати національний фактор".

"Початком була книжка, де йшлося про національне походження Юлії Тимошенко, далі з’явилася інформація про те, що Віктор Янукович зовсім не білорус за походженням, сьогодні ми чуємо, що Арсеній Яценюк має не українське коріння, завтра, очевидно, Сергій Тігіпко буде звинувачений в тому, що він – молдаванин", - зазначив експерт.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування