Литвин назвав конкурентів "папугами у заїжджих креативників" і змінив гасло

П'ятниця, 18 вересня 2009, 13:29

Спікера парламенту Володимира Литвина розчарувала нинішня рекламна кампанія кандидатів у президенти.

Про це він заявив в інтерв'ю "Профілю".

"Мене розчаровує примітив - це демонструє, що українські політики виходять в тираж. Створюється враження, що вони стають роботами, папугами у заїжджих креативників. До того ж нехтують вітчизняними політтехнологами, а західні приїжджають і починають нашим політикам читати лекції, як папуасам, розповідаючи, що демократія від слова "демос", а деякі наші, навіть якщо знають, то соромляться їм про це сказати ", - заявив він.

У своїй кампанії Литвин обіцяє не діяти за принципом "Всі свині, а я весь в білому".

"Виходжу з необхідності говорити, що відбувається і що треба зробити. Це дуже складно. Адже людей поставили на рейки примітиву: вони повинні бачити видовище і смакувати, хто з ким спить і з ким свариться, щоб викликати ниці почуття і все вирішувати на рівні інстинктів. Це може бути трагедією для країни. Моя політика - дійти до кожної людини, знати її проблеми ", - заявив Литвин.

"Для цього я, зокрема, і працюю серед людей. Уникаю зустрічей з головами областей - їду до села та в райцентри", - розповів спікер.

За його словами, спочатку на таких зустрічах всі одночасно кричать, бо люди отримують можливість викричатися.

"Щоб заспокоїти, я їм кажу:" От ви критикуєте Раду, а поводите себе так само". Потім ідуть запитання, звернення, скарги ... Я відповідаю кожному", - заявив спікер.

На питання, чи піде він і на ці вибори з гаслом "Країні потрібен Литвин", спікер заявив, що гасло буде модифіковане: "Країні потрібен тільки Литвин".

"Всі основні кандидати вже пробували себе в ролі керівників держави. Мабуть, годі ... Якщо люди подумають на пару кроків вперед, вони це гасло сприймуть як керівництво до дії", - заявив Литвин.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування