Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Янукович і Тимошенко вже витратили на свою рекламу 135 мільйонів?

Середа, 11 листопада 2009, 17:37

Віктор Янукович витратив на медіарекламу більше грошей, ніж інші кандидати в президенти.

Про це пише директор компанії Cortex у своєму дослідженні для Телекритики.

Автор стверджує, що за період липень-жовтень 2009 року Янукович витратив близько 65-70 млн грн на медіарекламу.

За ним йде Юлія Тимошенко з сумою близько 65 млн грн.

У цілому, кандидати в президенти вже витратили на рекламу більше 180 млн грн, з них на телевізійну - близько 110 млн грн.

Згідно з останніми підрахунками, за підсумками трьох місяців присутності на ТБ впевнене лідерство зберіг Янукович. На телерекламу він витратив близько 50 млн грн.

Другу позицію посіла Тимошенко з телебюджетом трохи більше 35 млн грн. Решта кандидатів сильно відстали: Тігіпко витратив 10,6 мільйонів гривень, Яценюк - 7,5, Литвин - 3,6.

У зовнішній рекламі лідером за підсумками чотирьох місяців розміщення, на відміну від ТБ, залишилася Тимошенко. Вона витратила на свою кампанію близько 23 млн грн.

Другу сходинку розділили Янукович і Яценюк, з бюджетами в 15 млн грн кожний. Тігіпко витратив на зовнішню рекламу 6 мільйонів гривень, Ющенко - 4,2.

Автор також зазначає, що тільки Тимошенко і Янукович у своїх кампаніях задіяли радіо.

Згідно із прогнозом автора, у листопаді кандидатами буде витрачено ще більше 200 млн грн, левову частку яких забере телебачення.

При підготовці матеріалу використовувалися дані компаній GFK Ukraine, "Комунікаційний альянс" (Arianna, 2009), власні дані Cortex (Publicis Groupe Ukraine).

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування