Уманський пояснив, як ставлять у чергу вкладників "Укрпромбанку"

Четвер, 19 листопада 2009, 14:49

Реєстрація вкладників "Укрпромбанку" в електронній черзі банку "Родовід" для отримання коштів проводиться відповідно до дати завершення терміну внеску.

Про це заявив виконувач обов’язків міністра фінансів Ігор Уманський, коментуючи інформацію ЗМІ про те, що вкладників ставлять у чергу залежно від того, хто перший додзвонився на гарячу лінію.

За його словами, згідно з погодженою урядом, Нацбанком та двома зазначеними банками процедурою, черговість отримання коштів громадянами визначається в залежності від дати завершення їхнього депозиту.

"З 17-го числа "Родовід" почав приймати заявки на видачу або переоформлення вкладів. Але це не означає, що хто перший додзвонився, той і буде стояти в черзі. Усі, хто додзвонився, будуть внесені в реєстр за узгодженим принципом", - пояснив Уманський.

Він у чергове запевнив, що суми 5,6 мільярдів гривень, на яку було докапіталізовано "Родовід", буде цілком достатньо для забезпечення вимог по приватних внесках.

Водночас, в.о. голови Мінфіну зазначив, що співробітники "Укрпромбанку" не поспішають передавати "Родоводу" первинну документацію по клієнтах (угоди між вкладниками та "Укрпромбанком"), яка необхідна для початку видачі коштів.

За його словами, це – наслідок "або саботажу, або непрофесійної роботи команди".

"Ця робота не нова, але треба, щоб вона належним чином виконувалася, бо, на жаль, у більшості банків із тимчасовою адміністрацією, які не мають перспектив до оздоровлення, існує відповідний настрій працівників", - сказав Уманський.

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування

Читайте УП В Google News