На "1+1" образилися за статтю про цензуру і погрожують судом

5 переглядів
Середа, 21 липня 2010, 18:32

"1+1" заперечує, що гендиректор телеканалу Олександр Ткаченко здійснював тиск на журналістів.

Про це йдеться у заяві прес-служби "1+1" у відповідь на статтю Вікторії Сюмар "Цензура як вона є" на "Українській правді".

Зокрема, на телеканалі заперечують, що Ткаченко безпосередньо керував ньюз-румом протягом тижня з 11 травня.

"Насправді... між Олександром Ткаченком та журналістами телеканалу "1+1" відбувався тісний діалог щодо знаходження єдиного розуміння стандартів журналістської діяльності, а саме визначення критеріїв збирання, одержання та підготовки інформації для її оприлюднення в ефірі телеканалу, а також виконання журналістами своїх редакційно-посадових обов'язків", - сказано у заяві.

На "1+1" також не погоджуються з твердженням автора про те, що в таких діях Ткаченка вбачаються ознаки перешкоджання законній професійній діяльності журналістів.

"Хочемо вас розчарувати, оскільки перешкоджання законній професійній діяльності журналістів як кримінально каране діяння виражається у примушенні до поширення певної інформації або відмові в її поширенні, знятті передачі з ефіру та здійснюється шляхом погроз, застосування фізичного насильства, обману, шантажу, підкупу тощо", - йдеться у заяві.

Прес-служба каналу просить "навести факти та аргументувати твердження щодо незаконних дій Генерального директора ТОВ "Телерадіокомпанія "Студія 1+1", які б могли кваліфікуватися як перешкоджання законній професійній діяльності журналістів, відповідальність за яке передбачена частиною 1 статті 171 Кримінального кодексу України".

"У разі ненадання Вами такої інформації, підтвердженої фактами, ми залишаємо за собою право довести у суді, що Ваші дії можуть бути кваліфіковані як такі, що принижують честь та гідність фізичної особи, а також ділової репутації фізичної або юридичної особи, та тягнуть за собою відповідальність згідно з ст.ст. 16, 23, 277 Цивільного Кодексу України", - сказано у заяві.

У свою чергу автор матеріалу про цензуру у ЗМІ Вікторія Сюмар надала "Українській правді" аргументи своїх тверджень з приводу Ткаченка.

Зокрема, вона стверджує, що  протягом тижня з 11 травня Ткаченко безпосередньо керував ньюз-румом, аргументуючи тим, що у нього самого є багато запитань до деяких журналістів стосовно журналістських стандартів.

"Про це він сказав після оприлюднення журналістами каналу "1+1" відкритого листа, в якому вони заявили про вичитування особисто паном Ткаченком матеріалів перед ефіром та зникнення сюжетів із критикою чинної влади", - пише автор.

Також вона наголошує, що Ткаченко є безпосереднім представником власника телерадіоорганізації, а частина 3 статті 57 Закону "Про телерадіомовлення" визначає, що "власник телерадіоорганізації не має права втручатися у творчу діяльність телерадіоорганізації в інший спосіб, ніж через внесення змін до редакційного статуту телерадіоорганізації".

"Також за повідомленням ЗМІ Олександр Ткаченко заявив про допустимість відходу від професійних стандартів (малася на увазі незбалансованість) у т.зв. "редакційних матеріалах", що суперечить пп. 3.4. Редакційного статуту ТРК "Студія 1+1", - пише Сюмар.

Українська правда

Читайте нас також у Telegram. Підписуйтесь на наші канали "УП. Кляті питання" та "УП. Off the record"



powered by lun.ua