У Тимошенко скаржаться, що телеканали замовчують хороші новини про неї

Вівторок, 21 червня 2011, 11:46

В партії "Батьківщина" заявляють, що українським телеканалам заборонено розповідати про звіт міжнародних компаній "Covington & Burling LLP" та "BDO".

Про це свідчить аналіз телеефіру останніх днів, проведений прес-службою партії "Батьківщина".

Так, 17 червня у Вашингтоні була проведена прес-конференція представників юридичної компанії "Covington & Burling LLP" та аудиторської фірми "BDO.

"Звіт цих компаній свідчив про те, що в результаті ретельного аналізу документів не було знайдено жодної підстави для звинувачення екс-прем’єр-міністра Юлії Тимошенко щодо Кіотських грошей та Опелів-Комбо. Порушені кримінальні справи було визнано політично-вмотивованими", - заявляє прес-служба. 

"Попри те, що інформаційні агентства та Інтернет-видання детально висвітили цю подію, жоден центральний телеканал не розповів про гучні результати розслідування ані в п’ятницю, ані в суботу, ані в неділю у підсумкових випусках новин", - йдеться в заяві.

У "Батьківщині" зазначили, що на прес-конференції були присутні щонайменше 10 телекамер. Утім, жоден телеканал у вечірніх випусках "не знайшов можливості бодай одним реченням розповісти про новини, озвучені лідерами "Батьківщини".

"При цьому будь-який глядач добре пам’ятає, як псевдоаудитори "Trout Cacheris", найняті Януковичем і Азаровим для знищення своїх політичних опонентів за бюджетні мільйони, буквально не злазили з телеекранів, так само як і різноманітні інтерпретатори їхнього горе-звіту з різних міністерств і відомств", - заявили в "Батьківщині".

"Очевидно, що заборона висвітлювати невигідні для влади висновки визнаних світом експертів походить з вищих владних кабінетів та спускається безпосередньо на власників телеканалів", - йдеться в заяві.

Українська правда



powered by lun.ua