"Дзеркало тижня" програло суд Бойку

Вівторок, 10 квітня 2012, 13:11

Шевченківський райсуд Києва відхилив позов "Дзеркала тижня. Україна" до міністра енергетики і вугільної промисловості України Юрієві Бойку в справі про "вишку Бойка".

Постанову зачитав суддя Анзор Саадулаєв у вівторок, 10 квітня, повідомляє видання.

"Дзеркало тижня. Україна", після одержання мотиваційної частини постанови, буде подавати в апеляційний суд.

Нагадаємо, що в липні 2011 року "Дзеркало тижня. Україна" і журналісти Юрій Ніколов і Олексій Шалайський подали позов у Печерський суд м.Києва на міністра енергетики і вугільної промисловості Юрія Бойка за його твердженням про те, що розслідування газети, опубліковане за назвою "Вишка для Бойка", є "заказухою".

Видання і журналісти просять суд зобов'язати Юрія Бойка спростувати його висловлення через інформагентство УНІАН. Матеріальні вимоги в позові відсутні.

Зокрема в коментарі агентству Юрій Бойко повідомив, що має намір звернутися до СБУ з проханням знайти замовників статті "Вишка для Бойка". "Це чиєсь замовлення. Ми зараз попросили СБУ, щоб з'ясували, хто замовник... Це заказуха – сто відсотків", — заявив тоді Бойко.

Нагадаємо, що мова в статті йшла про тендер "Чорноморнафтогазу", на якому той придбав за $400 млн бурову установку, у той час як на світовому ринку така ж установка коштує $250 млн. Учасниками тендера стали дві взаємозалежні закордонні фірми.

Пізніше офіційні особи "Нафтогазу України" стверджували, що інша сума (різниця в ціні в $150 млн) буде витрачена на додаткові товари і послуги, документального підтвердження чому не було надано дотепер.



powered by lun.ua