Партнерський збір УП. Задонать на дрони та РЕБи

Українці різко ринулися в інтернет, але їх усе ще менше половини

П'ятниця, 20 квітня 2012, 08:25

За 2011 рік кількість користувачів інтернет різко зросла - на 11%.

Такими є дані Київського міжнародного інституту соціології, проведеного 10-19 лютого 2012.

У березні 2011 кількість користувачів інтернет становила 32%, а в лютому 2012 - уже 43%.

Використання інтернет істотно залежить від віку. Серед дорослого населення до 50 років проникнення інтернет істотно вище й становить 61%.

Однак протягом 2011 року помітне нарощування аудиторії спостерігається у всіх вікових групах, крім старше 70 років.

Незважаючи на інфраструктурні обмеження протягом 2011 років різко покращилася ситуація навіть у маленьких містах (з 24% у березні 2011 до 30% - у лютому 2012 р.) і сільської місцевості (з 14% у березні 2011 до 22% - у лютому 2012 )

Таким чином, темп приросту протягом 2011-2012 років склав рекордні 34%.

Також КМІС склав профіль користувачів Інтернет в Україні

- За статевою ознакою  істотної різниці в кількості користувачів інтернет немає - 51% користувачів інтернет становлять чоловіки й відповідно, 49% - жінки;

- За віком - 63% користувачів - люди, молодші 40 років;

- За рівнем освіти - 55% користувачів мають вищу й незакінчену вищу освіту;

- За рівнем фінансового становища - 59% користувачів мають вищий за середній рівень доходу;

- за типом поселення - 84% користувачів інтернет проживають у містах;

Бар'єрами, які заважають користуватися Інтернетом, є відсутність знань і навичок користування - 46%, відсутність технічних можливостей - 24%, припущення, що в Інтернеті немає нічого цікавого - 15%, відсутність фінансової можливості - 10%

Методом інтерв'ю опитано 2029 респондентів, що проживають у всіх областях України (включаючи місто Київ) і в Криму репрезентативної для населення України старше 18 років.

Статистична похибка вибірки (з імовірністю 0.95 і при дизайн-ефекту 1.5) не перевищує 2.3% для показників близьких до 50%, 2,0% - для показників близьких до 25%, 1,4% - для показників близьких до 10%, 1 , 0% - для показників близьких до 5%.

Інтерфакс

Реклама:
Шановні читачі, просимо дотримуватись Правил коментування
Усі новини...